اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان اعلام کرد

اهدای زمین به منظور احداث مراکز تحقیقاتی در تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان از اهدای زمین به ارگان‌های دولتی و غیر دولتی به منظور احداث مراکز تحقیقاتی در این شهر خبر داد.

اهدای زمین به منظور احداث مراکز تحقیقاتی در تاکستان

علی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و خدمات‌رسانی به شهروندان در 6 ماه نخست سال جاری در تاکستان اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های شورا و شهرداری تاکستان بر محور افزایش رضایت‌مندی شهروندان و توسعه شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان با اشاره به اهدای قطعه زمین یک‌هزار و 500 متر مربعی به اداره کتابخانه‌های عمومی شهر تاکستان از سوی شورای اسلامی و شهرداری تاکستان برای احداث کتابخانه مرکزی تاکستان افزود: مرحله کلنگ‌زنی این کتابخانه در روز‌های گذشته با حضور مسئولان شهرستانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تاکستان و معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تخصیص زمین به ادارات‌، نهاد‌ها، و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی در راستای احداث مراکز علمی و تحقیقاتی از جمله فعالیت‌های ارزشمند در شهر تاکستان است، تصریح کرد: افتتاح ساختمان آتش‌نشانی و اجرای مراحل مختلف عملیاتی توسعه و تجهیز این ساختمان با حضور مدیرکل اداره حوادث غیر مترقبه استانداری قزوین در راستای افزایش رفاه عمومی و رضایت‌بخشی شهروندان از جمله طرح‌هایی است که در 6 ماه نخست سال جاری به انجام رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان ادامه داد: ساماندهی و بهسازی گلزار‌های شهدا نیز آغاز شده که رشد قابل توجهی داشته است.

رحمانی بیان کرد: در مرداد‌ ماه جاری محدوده نوسازی‌ و بهسازی شده گلزار‌ مطهر شهدای شهر تاکستان در مراسمی با حضور استاندار قزوین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و تعدادی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه تشریح فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکستان بسیار گسترده است، بیان کرد: در ارتباط با توسعه فضای سبز شهر تاکستان جزو شهرستان‌های پیشرو بوده و تاکنون ده‌ها طرح فضای سبز با صرف میلیارد‌ها ریال هزینه در بخش مرکزی تاکستان به مرحله افتتاح رسیده است که افتتاح مجموعه چمن ورزشی و فرهنگی بزرگ شهر تاکستان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص و محوری است.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول