اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی دشتی:

نمایشگاه بیداری اسلامی در شهرستان دشتی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد اسلامی دشتی گفت: نمایشگاه بیداری اسلامی در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج با حضور هنرمندان در تاریخ ششم دی ماه افتتاح و تا دهم دی ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه بیداری اسلامی در شهرستان دشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، اردشیر محمودی صبح امروز جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی دشتی گفت: نهم دی ماه روزی است که نه تنها مردم شهرستان و استان بلکه ملت بزرگ ایران اسلامی آن را فراموش نخواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی افزود: نهم دی ماه یکی از حماسه‌های عظیم مردمی است که در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

وی ادامه داد: در نهم دی ماه پنج برنامه توسط این اداره در شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

محمودی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بیداری اسلامی در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج با حضور هنرمندان در تاریخ ششم دی ماه افتتاح و تا دهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ایستگاه نقاشی در شهر شنبه به همین مناسبت برگزار می‌شود.

محمودی گفت: شب شعرمیثاق با ولایت با حضور شاعران در فرهنگسرای کاکی اجرا و ایستگاه نقاشی نیز در این مکان برگزار خواهد شد.

وی برنامه «قرآن بخوان و جایزه بگیر» ویژه کودکان را یکی دیگر از برنامه‌های ویژه نهم دی عنوان کرد و یادآور شد: این برنامه نیز در فرهنگسرای کاکی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی نیز گفت: در ایام محرم در مجموع 75 مبلغ به روستاها، بخش‌ها و شهرهای شهرستان دشتی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام توکلیان افزود: 26 مبلغ بومی، 30 مبلغ اعزامی از تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و 9 مبلغه در ایام محرم به روستاهای شهرستان دشتی به تبلیغ پرداختند، ضمن اینکه 23 گفتمان دینی و 41 سخنرانی عمومی انجام شد.

وی نظارت بر اقلام جهت هیئت‌های مذهبی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه به هیئت‌های مذهبی کمک‌های مالی صورت نمی‌گیرد اما انتظار داریم بر اقلامی که برای این هیئت‌ها در نظر گرفته می‌شود نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی یادآور شد: هر چند شهرستان دشتی از لحاظ فرهنگی و تدین در کشور سرآمد است اما از شهرداری انتظار داریم تا در ایام سوگواری به ورودی شهر بیشتر توجه داشته باشند و نسبت به برافراشتن بیرق‌های سیاه در میدان شهید مهدوی اقدام کنند.

انتهای پیام/66001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول