اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هنرمندان اراکی

تعزیه بیداری اسلامی در دانشگاه اراک اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری مجلس تعزیه با موضوع بیداری اسلامی توسط هنرمندان حوزه هنری استان مرکزی در روز 28 آذر ماه در دانشگاه اراک خبر داد.

تعزیه بیداری اسلامی در دانشگاه اراک اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی، سینا دلشادی گفت: این مجلس با موضوع بیداری اسلامی و نظر لطف اهل‌بیت(ع) به شیعیان جهان است که توسط حسن مجللی کارگردانی شده و مصطفی مجللی، محمد باقری پویا، احمد قهیهه، صفرعلی شریفی، حاج‌علی قهیهه و تقی عبدالله‌زاده در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

وی افزود: حوزه هنری بر اساس رسالت اصلی خود همواره نسبت به خلق آثار فاخر و متعهد اعلام آمادگی کرده و بیداری اسلامی از موضوعاتی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود و هنرمندان نیز باید نسبت به خلق آثار با این موضوع نسبت به گذشته تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: هنرمندان استان در سال 90 آثار فاخری از قبیل نقاشی و متون نمایشی و داستانی را با موضوع بیداری اسلامی تولید کرده‌اند که در وب‌سایت حوزه هنری درج شده است.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول