اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

میزان باسوادی در خلخال 97 درصد است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: میزان باسوادی گروه سنی 10 الی 49 سال در شهرستان خلخال 97 درصد است.

میزان باسوادی در خلخال 97 درصد است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال از میزان 97 درصدی باسوادی در گروه سنی 10 الی 49 سال شهرستان خلخال خبر داد و اظهار داشت: در سال 92 جشن باسوادی کامل شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه درخشش خلخال در عرصه‌های فرهنگی و علمی قابل تحقق است، تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرها و روستاها در راستای هدف‌گذاری جهت باسواد نمودن افراد باقی‌مانده و بی‌سواد استفاده نمود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال به پراکندگی افراد بی‌سواد در سطح روستا اشاره کرد و افزود: در شهرستان خلخال در روستاها دو، سه یا چهار نفر بی‌سواد مشاهده می‌شود که با همکاری و یاری رساندن دهیاری‌ها، مراکز خانه بهداشت روستایی و سایر ظرفیت‌های موجود در روستاها می‌توان جهت باسواد نمودن افراد باقی‌مانده اقدام کرد.

محمدی اضافه کرد: در 66 روستای شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه آن بی‌سوادی کاملا به صفر رسیده و در 80 روستای شهرستان این معضل همچنان دامن‌گیر روستاهاست که تلاش می‌شود معضل بی‌سوادی با همکاری آموزش و پرورش، نهضت سوادآموزی و سایر ارگان‌های همکار ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/62008/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول