اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لار:

دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام توسط نیروهای داخلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار لار گفت: مهمترین برنامه دشمن استفاده از نیروهای درون نظام برای ضربه زدن به کشور و حمله به اصل مترقی ولایت فقیه است.

دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام توسط نیروهای داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، علی محمد امیری در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی ماه در این شهرستان اظهار داشت: دشمن برای فتنه 88 هزینه‌های بسیاری کرده بود، اما ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی در 9 دی آن سال مانند رودخانه‌ای خروشان به صحنه آمد و انقلاب را به سرخطِ اصیل خود آورد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، استکبار و دشمنان داخلی و خارجی زد.

وی تصریح کرد: در قرآن سفارش شده‌ایم که ایام‌الله و شعائر الهی را بزرگ بداریم و 9 دی ماه ایام‌الله انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار فارس ادامه داد: در شرایطی که جامعه غبارآلود می‌شود فتنه به وجود می‌آید و حضور حماسی مردم در دفاع از انقلاب یک حرکت الهی بود.

این مسئول گفت: دشمن مجددا نیز توطئه می‌کند اما ما باید هوشیار باشیم و تلاش کنیم و بصیرت سیاسی، اجتماعی جامعه را افزایش دهیم.

امیری خواستار مشارکت تمام ادارات و ارگان‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی در پاسداشت هر چه بیشتر این ایام شد.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز ابراز داشت: این اتفاقات ممکن است در آینده نیز رخ دهد اما ترفند و شیوه عمل دشمن تغییر می‌کند و سعی خواهد کرد نیروهای انقلابی را از انقلاب جدا کند، پس اگر بصیرت را درون خود احیا کنیم داروی نجات‌بخشی می‌شود که می‌تواند ما را از معرکه دشمنان نجات دهد.

الیاس زارع به بیان رئوس برنامه‌های هفته مقابله با جنگ نرم شامل نشست سیاسی، شب شعر،  برنامه‌های فرهنگی، جشنواره ادبی، برگزاری دعای کمیل، دعای ندبه، برنامه‌های هنری فرهنگی و ورزشی پرداخت.

عبدالرحیم مقیمی معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان نیز در این جلسه گفت: مهم‌ترین برنامه دشمن استفاده از نیروهای خودی برای ضربه زدن به نظام و حمله به اصل مترقی ولایت فقیه است بنابراین همگی باید مواظب باشیم و جانانه از نظام و ولایت فقیه و مقام معظم رهبری دفاع کنیم.

ایجاد نمایشگاه عکس 9 دی ماه در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های سیاسی در پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت با موضوع ولایت، بصیرت و جنگ نرم، توزیع و تکثیر cd بین فرهنگیان و دانش‌آموزان، سخنرانی در نماز جمعه هشتم دی ماه جاری، از جمله برنامه‌هایی است که به همین مناسبت در این شهرستان برگزار می‌شود و در این ستاد به آن اشاره شد.

تشکیل جلسه توجیه سیاسی نیروهای انتظامی، برگزاری همایش «بانوان و بصیرت»، همایش یک‌روزه «آشنایی با ابعاد جنگ نرم» ویژه طلاب، اعزام دانشجویان به قم برای گذراندن دوره طرح بصیرت، اجرای نشست سیاسی و تشکیل کارگاه‌های دشمن‌شناسی در دانشگاه‌ها، نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در لارستان به این مناسبت است.

برگزاری همایش «راه امام»، انتشار ویژه‌نامه و برگزاری دعاهای کمیل و ندبه و اجرای برنامه کوهنوردی، برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان 9 دی، برگزاری همایش فرهنگیان با عنوان جنگ نرم، به صدا درآمدن زنگ بصیرت در مدارس این شهرستان، برگزاری جلسات آموزش خانواده با عنوان «خانواده و بصیرت»، اجرای مسابقات هنری، علمی، فرهنگی، ورزشی و اجرای برنامه صبح‌گاه مدارس در مورد نهم دی ماه از اهم برنامه‌های ستاد بزرگداشت 9 دی در لارستان بود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول