اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بسیج فرهنگیان سمنان:

اعتلای فرهنگ جامعه رسالت بسیج است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج فرهنگیان سمنان گفت: رشد و اعتلای فرهنگ جامعه، رسالت بسیج است و فرهنگیان باید در این راه پیشگام و الگویی برای دانش‏آموزان باشند.

اعتلای فرهنگ جامعه رسالت بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین نوروزی ظهر امروز در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان سمنان که در سالن اجتماعات اداره آموزش پرورش این شهرستان برگزار شد، از فرهنگیان به عنوان پرچم‏داران اصلی در راستای فرهنگ‏سازی در جامعه یاد کرد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان سمنان افزود: فرهنگیان بسیجی، طلایه‌داران ولایت‌مداری به حساب می‌آیند.

نوروزی، بسیج فرهنگیان را به عنوان بازوی توانمند بسیج در عرصه‌های فرهنگی و بصیرتی نام برد.

وی گفت: آنچه فرهنگیان را از سایر اقشار متمایز می‌کند، روحیه ولایت‌مداری و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی بوده و این امر مهم در عرصه فعالیت‌های فرهنگیان به صورت بارز نمایان است.

نوروزی از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج فرهنگیان را برگزاری نشست‌های بصیرتی در قالب حلقه‏های صالحین برای همه فرهنگیان بسیجی، ترویج روحیه ایثار شهادت و ولایت‌مداری توسط فرهنگیان در سطح مدارس اعلام کرد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان سمنان از دیگر برنامه‌های بسیج فرهنگیان را فعالیت‏های ورزشی و اردویی متناسب با ذائقه فرهنگیان، استفاده از ظرفیت فرهنگیان برای فرهنگ‌سازی در جامعه و همکاری با فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی در مدارس عنوان کرد.

انتهای پیام/740064/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول