اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوم دی‌ماه سال‌جاری

جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در شهرکرد گشایش می‎یابد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی بسیج همزمان با دوم دی‌ماه سال‌جاری در شهرکرد خبر داد.

جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در شهرکرد گشایش می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در رشته‌های طراحی و نقاشی، گرافیک، حجم، خط، خوشنویسی، کاریکاتور و هنرهای سنتی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره دوم دی‌ماه سال‌جاری در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گشایش می‎یابد.

سلیمانی با بیان اینکه مراسم اختتامیه نمایشگاه روز پنچ شنبه هفتم دیماه برگزار خواهد شد، گفت: در این نمایشگاه هنرمندان بسیجی این استان آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری در ادامه با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، افزود: حضرت رقیه(س) در مقابل ظلم ستمکاران طاقت از کف بردی و جام گوارای شهادت را نوشید و یزید و یزیدیان را رسوا کرد.

وی ابراز داشت: تصور این مصیبت که کودکی تنها با سه سال سن با غم بی مادری و فراق بابا و تحمل آن همه مصیبت جانگداز، باز هم مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد قلب هر موجود با احساسی را به درد می‌آورد.

سلیمانی افزود: شهدای دفاع مقدس نیز در مقابل ظلم دشمنان اسلام تاب نیاوردند و شربت شیرین شهادت را نوشیدند در حالی که مادران شهدا نیز با تاسی از حضرت زینب سلام الله علیها آن بانوی صبور اسلام راه شهدا را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/68001/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول