اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج امام حسن(ع) قم:

تفکر بسیجی مهم‌ترین مانع پیشروی دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) سپاه استان قم گفت: بی‌شک در شرایط کنونی تفکر و فرهنگ بسیجی، اصلی‌ترین و مهم‌ترین مانع بر سر راه پیشروی دشمن در جنگ نرم به شمار می‌رود.

تفکر بسیجی مهم‌ترین مانع پیشروی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین مشرفیان در مراسم رزمایش گردان‌های پایگاه محور حوزه‌های 24 و 17 این ناحیه مقاومت تصریح کرد: بدون تردید مادامی که تفکر بسیجی شهادت‌طلبی و ایثار زنده است نظام اسلامی ما با اقتدار به حرکت خود برای نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی مایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی در هر صحنه و مقطعی که مصالح نظام و انقلاب ایجاب کرده است، بسیج مخلصانه و مقتدرانه حضور داشته و با الهام از رهنمودهای ولی فقیه اجازه نداده که مسیر انقلاب به بن‌بست برسد.

مشرفیان همچنین ولایت‌پذیری، بن‌بست شکنی و حضور توأم با بصیرت در صحنه را از مهمترین ویژگی‌های تفکر بسیجی عنوان کرد و افزود: امروز هم در عرصه جنگ نرم بسیج و بسیجیان پیشتاز ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن هستند.

وی اضافه کرد: در گذشته دشمن به صورت مستقیم حمله می‌کرد و ما با تمام وجود در مقابل دشمن قرار می‌گرفتیم اما امروزه دشمن نامرئی بر تفکرات ما هجوم آورده و ضروری است در برابر دشمن خود را هر چه بیشتر و بهتر تجهیز کنیم.

مشرفیان تاکید کرد: در عرصه جنگ نرم باید بتوانیم با اخلاص درونی و اقتدار بیرونی و با نمایش توانمندی‌های وجودی خود، چشم دشمنانی که طاقت دیدن این همه عظمت و شکوه حاصل از انقلاب و خون شهدا را ندارند، کور کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) سپاه قم به رویکرد حلقه‌های تربیتی صالحین در تقابل با جنگ نرم اشاره کرد و با قدردانی از فرماندهان بسیج که توانسته‌اند نیروهای بسیجی خود را بر مبنای حلقه‌های تربیتی، معرفتی و بصیرتی صالحین سازماندهی کنند، اظهار کرد: به گونه‌ای این سازماندهی را ادامه دهید که خروجی آن نیروهای مخلص بسیجی با معنویت بالا، خدمت بی‌مزد و منت، روحیه تلاش و ایثار و خدمت به جامعه و مردم‌داری باشد.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول