اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه بهار معرفی شد

خبرگزاری فارس: حسن برزگر به عنوان فرمانده بسیج سپاه شهرستان بهار معرفی شد.

فرمانده بسیج سپاه بهار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، ظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، از زحمات سید مجتبی حسینی تقدیر و حسن برزگر به عنوان فرمانده بسیج سپاه شهرستان بهار معرفی شد.

امام جمعه بهار در این مراسم اظهار داشت: بسیج ماندگارترین یادگار امام راحل و میراث پربرکت آن بزرگوار بوده و قدرتمندترین عنصر دلسوز برای آرمان‌های امام و رهبری است؛ بسیج صرفاً یک نیروی نظامی نیست و در حال حاضر شرکت در جهاد علمی از وظایف اوست.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا ادامه داد: تشکیل بسیج در کشور یک واقعه تاریخی است که هرگز از یادها نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران و بسیج با تدبیر امام راحل نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: حکومت‌های مستکبر با تکیه بر قدرت، ثروت و زورگویی حکومت‌های خود را حفظ می‌کنند که نمونه آن رژیم طاغوت در 50 سال حکومت خویش بود.

امام جمعه بهار اضافه کرد: یکی از خطرات بزرگی که ارزش‌ها را مورد تهدید قرار می‌دهد تغییر، تبدیل و مسخ ارزش است که باید در این زمینه مراقب بود.

وی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب خطرات بی‌شماری کشور را تهدید می‌کرد و تفکر بسیجی توانست به عنوان لایه حفاظتی انقلاب را حفظ کند؛ این تفکر رمز بقای انقلاب است.

فرماندار بهار نیز بسیج و سپاه را پشتوانه عظیمی برای ولایت فقیه برشمرد و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام از سایه رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج است.

نصرت‌ا‌لله گلکارزاده بسیجی بودن ملت را یک افتخار عظیم برشمرد و اظهار داشت: بسیج از مهم‌ترین بازوان ولایت فقیه و نظام اسلامی است که دشمنان داخلی و خارجی نیز همواره از آن هراس داشته‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه امروز دشمنان زیادی دارند، اظهار داشت: بسیج متعلق به شخص یا گروه خاصی نیست و طی 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه درخشان آن برای همه روشن بوده و روز به روز بر محبوبیت و اقتدار این نیرو افزوده می‌شود.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: بسیجیان باید در حفاظت از ارزش‌ها تلاش داشته باشند و منشأ اثر باشند و معروفات را در جامعه گسترش دهند و از منکرات جلوگیری کنند؛ محور ماندگاری تفکر بسیجی امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز گفت:‌ بسیج در تمام دوران‌ها به خوبی درخشیده و توانسته‌ایم در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و تفکر بسیجی را در جامعه حاکم کنیم.

سردار غلامعلی ابوحمزه اضافه کرد: مکتب بسیجی مکتب حسینی بوده و بسیج با الهام‌گیری از عاشورا پشتیبان ولایت فقیه است.

وی اضافه کرد: بسیج سیاسی و جناحی نیست و نخبگان در عرصه‌های علمی مسئولیت سنگینی دارند و علم توأم با ایمان مقدمه استقلال و اقتدار کشور است.

انتهای پیام/2499/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول