اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مسکن مهر اردبیل تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: تا پایان دولت دهم تلاش می‌کنیم واحدهای مسکن مهر را که در مرکز استان اردبیل در حال احداث است تکمیل کرده و تحویل متقاضیان دهیم.

مسکن مهر اردبیل تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

یوسف اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در شهرستان اردبیل در حال حاضر 12 هزار واحد مسکن مهر در مجتمع‌های متعدد در حال ساخت است که با تلاش پیمانکاران و همچنین خود مالکین سعی داریم این واحدها هرچه سریعتر تکمیل شده و تا شهریورماه سال آینده طبق وعده داده شده به متقاضیان واگذر شود.

وی مهم‌ترین این پروژه‌ها را شامل مسکن مهر رسالت، امام عصر (ع) پیله‌سحران، شام‌اسبی و مسکن مهر مناطق اطراف اردبیل توصیف کرد و گفت: همکاران ما در دستگاه‌های اجرایی به ویژه مجموعه‌های زیرساختی و زیربنایی سعی می‌کنند برای این واحدهای مسکونی، آب، برق، گاز و فاضلاب را مهیا کرده تا در این زمینه صاحبان مسکن مهر با مشکلی خاص روبه‌رو نشوند.

این مسئول ابراز داشت: در برخی از شهرک‌ها این زیرساخت‌ها در حد کامل و مطلوب فراهم شده و در برخی شهرک‌ها نیز به دلیل اینکه ساخت و سازها دیرتر آغاز شده همچنان انجام خدمات به همت دستگاه‌های خدمات‌رسان ادامه دارد.

فرماندار اردبیل به بازدیدهای مکرر از واحدهای مسکن مهر در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: ما در این دید و بازدید‌های میدانی و برگزاری جلسات با متولیان امر سعی کردیم آنها را به تکمیل پروژه‌ها و تحویل این مجموعه‌ها به متقاضیان در موعد مقرر قانع کنیم که امیدواریم در این زمینه سهولت ایجاد شود.

اکبری از صاحبان واحدهای مسکن مهر خواست در پرداخت سهم متقاضی بیش از گذشته همت و درایت به خرج دهند تا تمام واحدهای مسکن مهر در حال احداث تا شهریورماه سال 92 تکمیل شده و در قالب تعاونی‌ها خود مالکین و 99 ساله به متقاضیان واگذار شود.

وی در ادامه پروژه مسکن مهر را جزو اقدامات انقلابی و ماندگار دولت نهم و دهم دانست و بیان کرد: ما در فضایی به دور از التهاب سعی کردیم با تولید مسکن از تنش‌های بازار زمین و مسکن که در سال‌های گذشته به وجود آمده بود بکاهیم که این کاستن از التهابات در سایه تولید مسکن مهر با همراهی تمام دستگاه‌ها میسر شده است.

اکبری گفت: مسئولان مسکن و شهرسازی باید با رصد آخرین وضعیت در نیازمندی‌های عمومی به ویژه تلاش در تامین و تثبیت مصالح ساختمانی فضا را از فرصت‌طلبان و افراد سودجو گرفته و در استمرار آرامش و امنیت روانی بخش زمین و مسکن تدبیر شایسته‌ای را به عمل آورند.

این مسئول به نحوه مطلوب کارکرد تعاونی‌های مسکن مهر اشاره کرد و افزود: آنچه که در این بین باید بین تعاونی‌ها و متقاضیان شکل گرفته و قوت پیدا کند تقویت اعتماد و ایجاد جو روانی مناسب در تولید مسکن و ایجاد سکونت‌گاه‌ها برای افراد فاقد مسکن است که انتظار داریم در این زمینه با اقدامات مناسب و تقویت اعتماد عمومی بستری شایسته برای خانه‌دار شدن عموم مردم به وجود آید.

فرماندار اردبیل در پایان اظهار داشت: در احداث مسکن مهر باید فضاهای آموزشی،‌ بهداشتی و فرهنگی نیز در دستور کار قرار گیرد که در این زمینه وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان تاکید کردند تا مجموعه‌هایی نظیر مدارس، مساجد و فروشگاه‌های تامین مایحتاج مردم در این مجتمع‌ها دایر شده و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول