اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد

اجرای عملیات عمرانی احداث 3 بوستان در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: با اختصاص اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال، عملیات عمرانی احداث سه بوستان امسال در منطقه یک شهرداری قزوین در حال اجراست.

اجرای عملیات عمرانی احداث 3 بوستان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین فرامرز صادقی با بیان اینکه یکی از این بوستان‌ها در ناحیه دانش واقع شده و با صرف 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است، گفت: بوستان اصفهان یکی دیگر از این بوستان ها است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد، این بوستان که در جنوبی‌ترین نقطه شهر در دست احداث است، هم‌اکنون از 97 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اضافه کرد: بوستان اصفهان در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع در خیابان اصفهان کوچه شهید حسین‌آبادی واقع شده است.

صادقی افزود: در حال حاضر چمن‌کاری و گل‌کاری این بوستان توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در دست اقدام بوده و تمام وسایل لازم و بناهای آن ساخته و نصب شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از بوستان ملاخلیلا واقع در ضلع جنوبی بلوار جمهوری اسلامی به عنوان دیگر بوستان در دست ساخت توسط منطقه یک شهرداری نام برد و عنوان کرد: این بوستان با مساحت 55 هزار متر‌مربع بعد از بوستان ملی باراجین بزر‌گ‌ترین بوستان شهر به شمار می‌رود.

این مسئول بیان داشت: این مساحت برای مرحله نخست پروژه در نظر گرفته شده و امکان توسعه آن تا حدود 10 هکتار نیز امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: زمین بوستان ملاخلیلا با اعتبار 25 میلیارد ریال تملک شده و هم‌اکنون در مرحله تجهیز، محصور کردن زمین و خاکبرداری قرار دارد و به دلیل واقع بودن زمین این بوستان در محدوده باغ‌های سنتی سعی شده است که تمام درختان آن حفظ و نگهداری شود.

صادقی گسترش فضای تفرجگاه‌ها، بهره‌مندی بیشتر شهروندان به ویژه ساکنان منطقه از فضای بوستان و توسعه رفاه عمومی در جنوب شهر را از جمله اهداف احداث بوستان ملاخلیلا برشمرد و اذعان داشت: تجهیزات کامل ورزشی، سرویس بهداشتی، مجتمع تجاری، رستوران، پارکینگ و وسایل بازی ویژه کودکان از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این بوستان است.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول