اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارداق خبر داد

احداث و بهره‌برداری از بوستان خلیج فارس در سال 91

خبرگزاری فارس: شهردار ارداق با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز و بوستان‌ها از احداث و بهره‌برداری از بوستان خلیج فارس در سال 91 خبر داد.

احداث و بهره‌برداری از بوستان خلیج فارس در سال 91

اسماعیل کبیری امروز در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته صددرصد بودجه سال 91 شهرداری ارداق طی 9 ماهه اول سال تحقق یافته است، اظهار داشت: از مجموعه بودجه تحقق یافته شهر ارداق بالغ بر 70 درصد در بخش‌های عمرانی و زیربنایی شهر هزینه شده و بیش از 30 درصد آن نیز در امور جاری شهرداری هزینه شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های تحول‌آفرین و شتاب‌گونه شهرداری ارداق در راستای توسعه در حوزه عمرانی و آبادی شهر ارداق افزود: در سال جاری بیش از 22 هزار متر مربع از معابر سطح شهر ارداق زیرسازی، آسفالت و کار ترمیم ترانشه‌های آن به انجام رسیده است.

کبیری با اشاره به  انجام بیش از 5000 هزار متر عملیات جدول‌گذاری به صورت طولی عنوان کرد: در این راستا تاکنون 95 درصد معابر اصلی و فرعی شهر در بخش جدول‌گذاری تکمیل شده است و تا زمانی که شرایط آب و هوایی مناسب باشد فعالیت عمرانی شهرداری در این حوزه ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: احداث و بهره‌برداری از بوستان خلیج فارس از پروژه‌های مهم شهرداری ارداق در سال 91  محسوب می‌شود.

شهردار ارداق ادامه داد: این بوستان در زمینی به مساحت 3500 متر مربع احداث و راه‌اندازی شده است و تمام امکانات و تجهیزات ورزشی، وسایل بازی، تفریحی، سرویس بهداشتی و نصب آلاچیق در محوطه آن به انجام رسیده که در مجموع بیش از 3 میلیارد ریال برای احداث این بوستان هزینه شده است.

کبیری سامان‌دهی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای معابر اصلی شهر را از دیگر طرح‌های عمرانی شهرداری برشمرد و افزود: سامان‌دهی پیاده‌روها از نبش بلوار شهدا و خیابان ولی‌عصر به عنوان اصلی‌ترین و پرترافیک‌ترین معابر سطح شهر آغاز شده و در مرحله اول سامان دهی 5 هزار متر مربع از پیاده‌روها پیش‌بینی گردیده است که اجرای این پروژه در حال حاضر در حال انجام است‌.

انتهای پیام/77005/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول