اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

استفاده از دانایی سالمندان ضرورت اصلی جامعه ماست

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: سالمندان ذخایر تجربه زندگی هستند و استفاده از دانایی آنان نیاز اساسی جامعه امروز ماست.

استفاده از دانایی سالمندان ضرورت اصلی جامعه ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری بعد از ظهر امروز در بازدید از سرای سالمندان ماندگاران اردبیل به منظور بررسی شرایط سالمندان اظهار داشت: سالمندان و کهنسالانی که در سرای سالمندان نگهداری می‌شوند دنیایی از تجربه و آموخته‌های روزگار هستند و تمامی جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها باید از دانایی و تجربه این عزیزان نهایت استفاده را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر قول معصومین و ائمه اطهار (ع) سالمندان، پیغمبران امت هستند و وجود آنها باعث خیر و برکت خواهد بود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه افرادی که به سالمندان خدمت می‌کنند چهره‌هایی ارزشمند و محترم هستند، یادآور شد: از ضروری‌ترین نیازهای سالمندان محبت و توجه به آنها بوده و احترام به سالمندان و پدر و مادر توفیقات زیادی دارد.

بدری گفت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی مدون، اولویت قرار دادن امور سالمندان و ارائه خدمات مطلوب به آنان در تمام زمینه‌ها در راستای بهتر سالمند شدن سالمندان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

این مسئول ادامه داد: سالمندی یک مقوله منفی در زندگی نیست که از آن به عنوان درد و بیماری یاد کنیم بلکه بخشی از زندگی است که با افزایش سن وارد آن دوره از زندگی می‌شویم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: شهرداری اردبیل بر اساس اهداف و پتانسیل‌های خود حداکثر توان و تلاش خود را برای کمک و یاری سرای سالمندان به کار بسته و از ظرفیت‌های موجود در این زمینه به صورت کامل استفاده خواهد کرد.

بدری در پایان قول داد تا به منظور ایجاد فضای ورزشی و تفریحی برای سالمندان، شهرداری اردبیل اقدام به نصب وسایل حرکت درمانی در محوطه این مرکز کند.

انتهای پیام/62005/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول