اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

جمعیت ایران سالمند می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه جمعیت کشور به سرعت در حال سالمند شدن است، گفت: مراکز علمی بسترهای مناسب را برای این قشر آسیب‌پذیر جامعه فراهم کنند.

جمعیت ایران سالمند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرهنگ بابا محمودی صبح امروز در آغاز به کار سومین همایش سراسری راهکارهای ارتقاء سلامت و چالش‌ها با محوریت سالمندی اظهار داشت: موضوع سالمندی یکی از مهم‌ترین مواردی است که سازمان جهانی بهداشت به آن توجه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت کشور به سرعت در حال سالمند شدن است، تصریح کرد: بر عهده مراکز علمی است تا بسترهای مناسب را برای این قشر آسیب‌پذیر جامعه فراهم کنند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به پیر شدن گروه‌های سالم جامعه اشاره کرد و ادامه داد: باید از دوران جوانی برای داشتن سالمندی سالم برنامه‌ریزی شود.

بابا محمودی سلامت را بزرگ‌ترین سرمایه موجود هر فرد دانست و خاطر نشان کرد: باید در حفظ سلامتی تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، این همایش با محورهای سالمندی سالم و موفق، ناتوانی و بیماری‌های مزمن در سالمندی، سلامت روانی، عاطفی، معنوی و اجتماعی در سالمندی، اخلاق و حقوق در سالمندی، اقتصاد و سلامت در سالمندی، مراقبت از سالمندان در منزل و مراکز، نقش پرستار و ماما در ارتقای سلامت سالمندان به مدت دو روز 16 و 17 آذر ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود که امروز نیز در نخستین روز همایش مقالات متعددی از سوی متخصصان ارائه شد.

انتهای پیام/86006/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول