اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

هوای قم در وضعیت هشدار است/ سالمندان خانه را ترک نکنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اعلام اینکه وضعیت آلودگی هوای قم در وضعیت هشدار قرار دارد گفت: سالمندان و بیماران قلبی خانه را ترک نکنند.

هوای قم در وضعیت هشدار است/ سالمندان خانه را ترک نکنند

محمودعلی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت هشدار بودن شاخص کیفیت هوای قم اظهار داشت: سالمندان، کودکان، بیماران قلبی و ریوی در مرکز شهر و اماکن پرتردد حضور پیدا نکنند.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت هشدار باید مدارس و ادارات تعطیل شود، ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که با مرکز بهداشت استان قم و اداره‌کل هواشناسی داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که با توجه به شروع بارندگی‌ها از امشب می‌توان به بهبود وضعیت هوا امید داشت و نیازی به تعطیلی نیست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم ابراز داشت: سطح آلاینده‌های هوا دیروز از استاندارد پایین‌تر بود اما از ساعات اولیه صبح امروز به مرز هشدار رسید اما با توجه به وقوع بارندگی در ساعات آینده، این وضعیت بهبود خواهد یافت.

وی با اشاره به وجود ریزگردها در هوای شهر قم بیان کرد: شرایط وارونگی دمایی این وضعیت را تشدید کرده و تا مرز هشدار رسانده است.

انتهای پیام/78006/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول