اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

کودکان و سالمندان فقط در حد ضرورت در شهر تردد کنند

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: شهروندان باقرشهر حتی الامکان از ماسک‌های مناسب استفاده کنند و از تردد سالمندان و کودکان در شهر پرهیز کنند.

کودکان و سالمندان فقط در حد ضرورت در شهر تردد کنند

جمشید سعادتمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تاکید بر خطرات آلودگی هوای استان تهران، گفت: با توجه به اخبار سایت‌های مختلف و همچنین اظهارات مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، مبنی بر آلودگی بیش از حد معمول شهرری در خبرگزاری‌ها، به شهروندان باقرشهر توصیه می‌کنیم موارد ایمنی و بهداشتی فردی را به‌ویژه در قشر کودکان و سالمندان رعایت کنند تا دچار آسیب نشوند.

شهردار باقرشهر تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط آلودگی شهرری نسبت به دیگر نقاط استان تهران در سطح آلایندگی بیشتری قرار دارد، بدیهی است به نظر می‌رسد لازم باشد به جهت پیشگیری از تشدید بیماری های قلبی و ریوی و مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و افراد مسن و افزایش تنفس در عموم افراد به‌ ویژه دانش‌آموزان، مدارس تعطیل شود اما جای ابهام دارد چرا کمیته اضطرار آلودگی هوا از سوی استانداری اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی مدارس صادر نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به سطح سلامتی کودکان و سالمندان گفت: در مواقع بحرانی یکی از ضروریاتی که باید به آن توجه کرد، دقت به تراکنش جامعه آماری است که از بحران طبیعی دچار آسیب می‌شوند بدیهی است سکونت شهروند چه در باقرشهر و کهریزک و چه در اقدسیه و شمالی‌ترین نقطه استان تفاوتی از نظر حقوق شهروندی ندارد و باید در مواقع اضطرار این مقوله را به‌خاطر داشته باشیم که با مدیریت صحیح می‌توان آسیب‌ها را به حداقل رسانید.

سعادتمند با تاکید بر اینکه تعطیلی مدارس و ادارات باقرشهر و البته شهرستان ری یکی از اقدامات فوری است که نباید مغفول بیافتد، از شهروندان باقرشهر خواست حتی الامکان از ماسک‌های مناسب استفاده کنند و از تردد سالمندان و کودکان در شهر به جد پرهیز کنند.

انتهای پیام/2462/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول