اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و تربیت صالحین سپاه بهار:

ماهواره روابط موجود در خانواده را مخدوش می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و تربیت حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه بهار گفت: استفاده از ماهواره می‌تواند روابط فرزندان و والدین را در خانواده مخدوش کند.

ماهواره روابط موجود در خانواده را مخدوش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام اباذر طالبی ظهر امروز در جمع والدین مدرسه الزهرا (س) شهر بهار که به همت بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه بهار برگزار شده بود، اظهار کرد: استفاده از ماهواره می‌تواند روابط فرزندان و والدین را در خانواده مخدوش کند.

وی افزود: اهداف شبکه‌های غربی تخریب جوانان ایران اسلامی است و شبکه‌هایی همچون فارسی‌وان، اندیشه و صدای آزادی در مورد دین اسلام تبلیغات سوئی انجام دادند.

مسئول آموزش و تربیت حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه بهار بیان داشت: از جمله تبلیغات سوء شبکه‌های غربی علیه دین اسلام می‌توان به شبهه‌افکنی و گسترش فرقه‌های انحرافی و پوچ در بین جوانان دانش‌آموز اشاره کرد.

وی ادامه داد: غرب اهدافی را برای جوانان و دانش‌آموزان ایران اسلامی ترسیم کرده که این اهداف را می‌توان در چندین بخش عنوان کرد.

طالبی تصریح کرد: مخدوش کردن روابط فرزندان در خانواده، گسترش فساد و بی‌بند و باری و ایجاد و گسترش انحرافات اعتقادی و اخلاقی در بین جوانان از جمله برنامه‌های غرب است.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: از مهم‌ترین اهداف غرب برای جوانان و دانش‌آموزان ایران اسلامی کمرنگ کردن نقش دین در خانواده است.

مسئول آموزش و تربیت حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: دشمن در راستای افزایش تأثیرپذیری جنسی و خشونت در بین جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: دشمن از طریق موزیک‌های خاص و پی‌ریزی و ایجاد آمادگی ذهنی در پذیرش تفکر شیطان‌پرستی و رواج آن در میان جوانان کشورهای اسلامی هزینه‌های هنگفتی را اختصاص داده است.

طالبی با اشاره به تأثیرگذاری حلقه‌های تربیتی صالحین در سطح جامعه اسلامی بیان داشت: امروز بسیج توانسته با راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی و آموزشی صالحین در سطح پایگاه‌ها و واحدهای دانش‌آموزی، نوجوانان و دانش‌آموزان را نسبت به اهداف دشمن آشنا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید با تشویق فرزندان خود برای حضور در این حلقه‌های تربیتی آن‌ها را از اهداف پلید غرب مصون و محفوظ کنند.

انتهای پیام/89006/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول