اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام عنوان کرد

سهم عمده ماهواره در از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: در حال حاضر یکی از دلایل مهم از هم پاشیدگی خانواده‌ها، استفاده از برنامه‌های مبتذل ماهواره‌ای در محیط خانوادگی است.

سهم عمده ماهواره در از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز صبح امروز در حاشیه کارگاه آموزشی والدین هوشیار با بیان این‌که بانوان در تربیت فرزندان و تشکیل خانواده‌های سالم نقش مهم و تأثیر به سزایی دارند، اظهار کرد: بسیاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌های رفتاری کودکان و نوجوانان به دلیل فاصله گرفتن والدین از آنان است.

فرماندار چرام با اشاره به این‌که بهترین روش برای جلوگیری از اشاعه مواد مخدر در جامعه اطلاع‌رسانی،‌ آموزش و آگاهی ‌دهی به اقشار مختلف است، عنوان کرد: برگزاری این گونه کارگاه‌ها پر هزینه نیست، بلکه سرمایه است تا ملت ما با کسب آگاهی از عوارض مواد مخدر به سمت و سوی آن نروند.

وی در خصوص اهمیت بنیان خانواده گفت: خانواده به خصوص مادران در میان دیگر فعالیت‌ها به رفتار و امورات فرزندانشان توجه کنند و از آن‌ها غافل نشوند.

این مسئول با بیان این‌که والدین دختران‌ را در رفت و آمدهای مدرسه همراهی کنند، خاطرنشان کرد: پسرانی که تا دیر وقت در خیابان قدم می‌زنند مسئولیت آن بر عهده والدین‌ است که از آنها غافل شده‌اند و مادران باید این هوشیاری و آگاهی را به فرزندان‌ خود بدهند تا آن‌ها را از خطراتی که تهدید می‌کند آگاه سازند.

نیکروز ماهواره را به عنوان یکی از اساسی‌ترین عوامل مبارزه فرهنگی دشمن که تاثیر مخرب بسیاری در از هم پاشیدگی خانواده‌ها دارد دانست و متذکر شد: عدم استفاده از آن وظیفه والدین است و آگاه‌سازی از خطرات آن نیز باید توسط خانواده‌ها برای فرزندان صورت گیرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام به مسائل اخلاقی و اعتیاد اشاره کرد و از اعتیاد به عنوان یک بلای خانمان‌سوز نام برد و خاطرنشان کرد: ما اولیا باید هوشیار و آگاه باشیم تا فرزندان‌ به این بلاها گرفتار نشوند.

وی با بیان این‌که فرزندان در خانواده باید مصونیت کامل در برابر آسیب‌ها را داشته باشند، تصریح کرد: والدین در تربیت فرزندان خود نقش مهم و سرنوشت‌سازی دارند.

انتهای پیام/82002/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول