اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقروکلیایی:

قطع شبکه‌های ماهواره‌ای تأثیری در اراده ملت ایران ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقرو کلیایی گفت: این محدودیت‌ها هیچ تأثیری در اراده ملت ایران ندارد و خدشه‌ای نیز برای دریافت اخبار درست از سوی افراد در آن سوی مرزها ایجاد نمی‌کند.

قطع شبکه‌های ماهواره‌ای تأثیری در اراده ملت ایران ندارد

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اقدام شرکت‌های اسپانیایی خدمات ماهواره‌ای هیسپاست در روز جمعه اول دی‌ماه در قطع شبکه‌های انگلیسی زبان پرس‌تی‌وی و اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی ایران از فهرست پخش ماهواره اظهار داشت: خوب عمل کردن رسانه‌های ایرانی در بیان اخبار و واقعیت‌های سیاسی‌، اقتصادی، اجتماعی و ... در کشورهای آمریکا و انگلیس باعث این اقدام شده است.

فرماندار سنقروکلیایی تصریح کرد: شبکه‌های ایرانی در فضای رسانه‌ای به افشاگری‌های روشن از نقاط کور اخبار این کشور‌ها پرداختند و توانستند به خوبی اخبار این کشورها را به تصویر بکشند.

وی افزود: آمریکا و انگلیس در این اقدام غیرآزادی‌خوانه با قطع شبکه‌های ماهواره‌ای ایران خواستند از گسترش نفوذ ایران در کشورهای مختلف جلوگیری کنند چرا که نمی‌خواستند واقعیت‌هایی که در جهان رخ می‌دهد به گوش کشورهای اروپایی و ... برسد.

فرماندار سنقروکلیایی گفت: قطع شبکه‌های ماهواره‌ای ایران هیچ خدشه‌ای در اراده ملت ندارد.

وی ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای ایرانی، چهره پلید رژیم صهیونیستی و خیانت‌هایی که در حق مردم انجام می‌دهند را آشکار می‌کند.

حیدری با بیان این‌که این اقدامات کشورهای آمریکایی و انگلیسی با قوانین حقوق بشر در تضاد است، گفت: صهیونست با این اقدام از انتشار آزاد عقاید می‌خواهد جلوگیری کنند.

وی افزود: کشورهای مدعی آزادی بیان و حقوق بشر نمی‌خواهند صدای آزادی‌خواهی ملت ایران به گوش عالم برسد چراکه ملت ایران حقیقت را به گوش عالم می‌رساند و پرده از اقدامات سیاسی و سو‌ء‌استفاده‌های آمریکا و انگلیس برمی‌دارد.

فرماندار سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها هیچ تأثیری در اراده ملت ایران ندارد و نیز هیچ خدشه‌ای برای دریافت اخبار درست از سوی افراد در آن سوی مرزها ایجاد نمی‌کند.

وی در پایان گفت: امید است با توجه به ظرفیت‌ها و توان علمی بالایی که در ملت ایران وجود دارد، بتوانیم به فناوری برسیم که خود پشتیبان خدمات به شبکه‌های ماهواره‌ایی خود باشیم.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول