اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 77 درصدی بیمارستان 240 تختخوابی بوکان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: بیمارستان 240 تختخوابی شهرستان بوکان در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 77 درصدی برخوردار است.

پیشرفت فیزیکی 77 درصدی بیمارستان 240 تختخوابی بوکان

حسن عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان 90 تخته بوکان به بیمارستان 240 تختخوابی در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 77 درصد برخوردار است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان در بخش‌های جراحی، بستری زنان و مردان، مراقبت‌های ویژه، آزمایشگاه، رادیولوژی، رادیو‌گرافی و بخش زنان و زایمان خدمات پزشکی و درمانی به مراجعه کنندگان ارائه می‌کند.

عباسی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته، نیمه اول سال آینده را زمان بهره‌برداری از طرح حوزه درمان و سلامت این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار بوکان یادآور شد: تاکنون بخش فوندانسیون و نماکاری این بیمارستان به اتمام رسیده و هم‌اینک در مرحله اجرای کارهای تاسیس و دیوارهای داخلی و جانبی قرار دارد.

عباسی میزان اعتبار تخصیص یافته به این طرح درمانی را 8 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام و خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی حوزه سلامت امیدواریم شاهد جهش مناسبی در زمینه توسعه شاخص‌های درمان و سلامت در این شهرستان باشیم.

وی به راه‌اندازی مرکز دیالیز بوکان اشاره کرد و متذکر شد: با راه‌اندازی این مرکز در سال جاری دیگر نیازی به مراجعه بیماران این شهرستان برای دریافت خدمات درمانی در بخش دیالیز به مرکز استان و یا استان‌های هم‌جوار وجود ندارد.

فرماندار بوکان اذعان داشت: امسال در راستای توسعه خدمات بخش درمان و سلامت شهرستان دو خانه توسعه درمان در مناطق روستایی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول