اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد

راه‌اندازی چهاردهمین بیمارستان صحرایی سپاه در اسپکه

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق گفت: به منظور محرومیت‌زدایی، چهاردهمین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در منطقه اسپکه بخش لاشار شهرستان نیکشهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی چهاردهمین بیمارستان صحرایی سپاه در اسپکه

قاسم حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: چهاردهمین بیمارستان صحرایی با مشارکت بسیج جامعه پزشکی سپاه استان و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در راستای ادامه خدمات محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در منطقه اسپکه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان به‌صورت کاملاً رایگان بوده و هیچ‌گونه هزینه‌ای از مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان دریافت نمی‌شود.

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق بیان کرد: بیمارستان صحرایی نیروی سپاه از فردا به مدت یک هفته در این منطقه به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خواهد پرداخت.

حسن‌زاده تصریح کرد: بخش‌های مختلف اعم از تخصصی، پاراکلینیکی، اتاق عمل، دندانپزشکی و مشاور عمومی از جمله مزیت‌های این بیمارستان است.

وی گفت: در ارائه خدمات این بیمارستان عمدتاً از پزشکان متخصص زنان، اطفال، داخلی، چشم، قلب و ارتوپدی بهره‌گیری می‌شود.

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق افزود: امکانات موجود در این بیمارستان از مجهزترین امکانات روز پزشکی است و مجرب‌ترین پزشکان در طول مدت یک هفته در یکی از مناطق دورافتاده و محروم به ارائه خدمت می‌پردازند.

انتهای پیام/75001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول