اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

ثروت و قدرت از آفت‌های مسئولیت‌پذیری است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی تکیه بر ثروت و قدرت را از آفت‌های مهم مسئولیت پذیری در جامعه اسلامی دانست.

ثروت و قدرت از آفت‌های مسئولیت‌پذیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در کارگاه آموزشی بررسی مسائل اجتماعی در اراک اظهار داشت: دین مبین اسلام در زمینه اخلاق مدیریتی تأکید و سفارش‌های فراوانی دارد که این دستورات را به خوبی می‌توان از کتاب نهج‌البلاغه برداشت کرد.

وی تصریح کرد: توجه داشتن به اخلاق مدیریتی می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات در جامعه جلوگیری کند که یکی از آنها تکیه نکردن مدیران به ثروت و قدرت‌اندوزی است.

استاندار مرکزی با تأکید بر ضرورت رعایت تقوا در جامعه اسلامی بیان داشت: آن چیزی که می‌تواند کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی مصون نگه دارد، توجه به تقوای جمعی است، چرا که داشتن تقوا ضامن حفظ، هوشیاری و استحکام نظام اسلامی و احترام به ارزش‌ها می‌شود.

شعبانی‌فرد با اشاره به اینکه نداشتن تقوا موجب لغزش و انحراف در جامعه می‌شود، گفت: توجه به اخلاق اسلامی در جامعه موجب رسیدن به تقوا و جامعه‌ای پاک می‌شود که می‌طلبد مسئولان به رعایت اخلاق اسلامی توجه لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در تلاش هستند نظام اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه دهند و در این راستا می‌کوشند نقاط ضعف را پیدا کرده تا آن را در بوق و کرنا کنند به همین دلیل مسئولان باید در وظایف خود نهایت دقت و حساسیت را به خرج داده و به بهترین نحو ممکن رسالت‌های محوله را انجام دهند.

استاندار مرکزی در ادامه با بیان اینکه سه رکن معنویت، عقلانیت و عدالت از تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهنمایی و هدایت جامعه است، اظهار داشت: مسئولان در امر هدایت و آگاهی‌بخشی به جامعه رسالت خطیری بر عهده دارند.

شعبانی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: فضای انتخابات آتی باید فضایی با نشاط، انگیزه روحی و جمعی و با تکیه بر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول