اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری جهرم خبر داد

برگزاری کارگاه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری جهرم از برگزاری دومین کارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با حضور مسئولان شهرستان‌های فیروزآباد، قیرورکارزین و زرین دشت در جهرم خبر داد.

برگزاری کارگاه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمد اسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کارگاه در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی و با توجه به اصل 156 قانون اساسی که این امر را بر عهده قوه قضائیه گذاشته است، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 17 اداره مرتبط در کاهش جرم و جنایت نقش دارند، افزود: در این کارگاه آموزشی تمام 17 ارگان شهرستان‌های جهرم، فیروزآباد، قیروکارزین و زرین دشت که در بحث جلوگیری از وقوع جرم و جنایت موثر هستند در زمینه یکی از جرائم مهم شهرستان خود به بحث و تبادل‌نظر می‌پردازند.

رئیس دادگستری جهرم ارائه راهکار در راستای کاهش وقوع جرم را از اهداف این کارگاه آموزشی دانست و ابراز داشت: نتایج ارائه شده در چهار کارگاه آموزشی پس از جمع‌بندی مطالب برای اقدامات بعدی به این استان ارسال می‌شود.

اسمی با بیان اینکه قوه قضائیه به تنهایی نمی‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم نقش اساسی داشته باشد، تصریح کرد: تلاش تمام ارگان‌ها و افراد مختلف به ویژه رسانه‌ها در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ 2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول