اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور زارعت جهاد کشاورزی البرز خبر داد

تولید سالانه 800 تن توت‌فرنگی در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: مسئول امور زارعت جهاد کشاورزی استان البرز از تولید سالانه 800 تن توت‌فرنگی در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: ساوجبلاغ با این میزان تولید توانسته به عنوان بزرگترین تولیدکننده این محصول به شمار آید.

تولید سالانه 800 تن توت‌فرنگی در ساوجبلاغ

محمد تاج‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان البرز اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ در زمینه کشاورزی دارای پتانسیل‌های بسیار بالقوه‌ای است که می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مطرح کشاورزی در سطح استان تهران محسوب شود.

این مسئول افزود: برای اینکه بتوانیم در زمینه‌های مختلف کشاورزی در این شهرستان با رشد مواجه باشیم باید برنامه‌ریزی‌های اساسی و همچنین اعتبارات لازم را به این مهم اختصاص دهیم.

تاج‌الدینی ادامه داد: شهرستان ساوجبلاغ با داشتن 35 هکتار گلخانه، یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های توت‌فرنگی محسوب می‌شود که می‌توان با توجه بیشتر به این بخش میزان تولیدات آن را افزایش داد.

وی در ادامه سخنان خود از طرح مبارزه بیولوژیک با آفات کشاورزی، در گلخانه‌های توت‌فرنگی این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف حذف سم و کودهای شیمیایی در پرورش توت‌فرنگی و تولید محصول سالم و ارگانیک انجام می‌شود.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول