اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی-امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

دشمنان سعی در اغواگری مردم دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی-امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان کشور به مدد رسانه‌های مختلف و برنامه‌های متعدد ماهواره‌ای سعی در اغواگری مردم دارند.

دشمنان سعی در اغواگری مردم دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمد نصرتی در همایش هم‌اندیشی جوانان دانشجو در سراب اظهار داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام قوا در برابر حق طلبی‌های مردم ایران اسلامی صف آرایی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه علت دشمنی‌های گسترده سلطه‌گران با کشور ما واهمه از به خطر افتادن منافع مادی و شیطانی قدرت‌های زورگو در منطقه استراتژیک خاورمیانه است، افزود: میزان دشمنی‌ها با داشته‌های فراوان منطقه نسبت مستقیمی دارد و منطقه ما مهد ادیان الهی و تمدن‌های غنی بوده و بیشترین انرژی فسیلی جهان در سرزمین‌های کشورهای منطقه نهفته شده است.

نصرتی با تبیین ابزارهای نفوذ دشمنان در کشور یادآور شد: دانشجویان و جوانان ما در خط مقدم تهاجم و هجمه دشمنان قرار گرفته‌اند.

این مقام سیاسی استان با دعوت از دانشجویان به شناختن ابزارهای دشمن تأکید کرد و ادامه داد: به مدد رسانه‌های مختلف و برنامه‌های متعدد ماهواره‌ای دشمنان سعی در اغواگری مردم دارند.

نصرتی با اشاره به ضرورت دشمن‌شناسی افزود: دشمنان هرگز نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی را که در آن مردم دارای قرب و ارج بوده و بر سرنوشت خود حاکم هستند و پایه و اساس آنها برگرفته از آموزه‌های دینی است را بر نمی‌تابند.

وی در ادامه وحدت و هم‌افزایی را رمز توسعه و پیشرفت دانست و عنوان کرد: اگر مسئولان و مدیران شهرستان سراب وحدت و همدلی داشته باشند و با جدیت دل در گرو توسعه و عمران منطقه داشته باشند، شاهد پیشرفت همه جانبه شهرستان خود خواهند بود.

انتهای‌پیام/60010/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول