اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

بساط ماهواره باید از خانه‌های مردم برچیده شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز با ورود ماهواره‌ها به درون خانه‌های مردم ایران، راه برای نفوذ و دشمنی دشمنان باز شده است که باید با اقدامات سریع، چنین بساط‌هایی برچیده شود.

بساط ماهواره باید از خانه‌های مردم برچیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: هرچند واجبات نماز، روزه و حج نشانه انسان‌های مؤمن و متقی است، اما تقوی را نباید تنها در این چند مورد خلاصه کرد.

وی با بیان اینکه یک مسلمان باید علاوه بر تقوی عبادی، تقوی رفتاری، اقتصادی و فرهنگی را نیز در زندگی اجتماعی خود لحاظ کند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در امور سیاسی با هیچ شخصی معامله نمی‌کنند و این امر نشان از تقوی سیاسی ایشان دارد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز شنبه (16 آذرماه) و اعلام سازمان ملل متحد مبنی بر متجاوز بودن عراق در جنگ تحمیلی، اضافه کرد: هر چند از سازمان ملل متحد انتظار خاصی در این موضوع نمی‌رفت، اما حق در خیلی از محافل فاسد نیز نمایان می‌شود.

وی تاکید کرد: در مکتب، آئین و دین ما این دنیا هدف نیست و خوشا به حال افرادی که آخرت خود را به دنیا نمی‌فروشند.رمز ماندگاری انسان‌ها تنها در صداقت، خلوص و حقیقت خلاصه می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شهادت امام زین‌العابدین (ع) تاکید کرد: یکی از نقاط درخشان زندگی چهارمین کوکب آسمان ولایت و امامت، احیای خون امام حسین (ع) با خطبه‌های آتشین بود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات به عنوان یکی ابزارهای جنگی دشمنان اسلام است افزود: در شرایطی قرار گرفته‌ایم که غرب‌زدگان داخل کشور هر اقدام ناشایستی را از خود بروز داده و ما نیز در برابر آنها ساکت نشسته‌ایم.

میردامادی تاکید کرد: امروز با ورود ماهواره‌ها به درون خانه‌های مردم ایران، راه برای نفوذ و دشمنی دشمنان باز شده است که باید با اقدامات سریع، چنین بساط‌هایی برچیده شود.

وی ادامه داد: پدر و مادرهای ایرانی با وارد کردن ماهواره‌ها به داخل منازل خود، در پیشگاه خداوند مسئول هستند. کشورهای غربی جرأت از بین بردن کشور ما را ندارند، ولی مسائل داخلی فعلی، خود ویرانگر ایران اسلامی است.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی توسط امام خمینی (ره) گفت: درست است که آثار و برکات این حرکت بزرگ امام (ره) در جامعه به خوبی قابل مشاهده است، اما اقدامات صورت گرفته باید قوی‌تر از گذشته جلوه کند.

میردامادی با بیان اینکه در حال حاضر کشور نیاز مبرم به وحدت و همدلی دارد، تصریح کرد: در شرایط فعلی باید هر گونه اختلاف از بین برود.

وی اشاره‌ای به تسخیر پهپاد امریکایی توسط نیروی سپاه پاسداران کرد و افزود: از نظر نظامی به نقطه‌ای رسیدیم که دشمنان جرأت حمله به کشورمان را ندارند و به دنبال جنگ‌افروزی هم نیستیم، اما به قول رهبر معظم انقلاب، در صورت حمله به این مرز و بوم با همان سلاح‌ها، به متجاوزان حمله‌ور می‌شویم.

انتهای پیام/2301/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول