اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رکنی حسینی:

بیش از 3 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه اسلام تبلیغ می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: بیش از سه هزار شبکه ماهواره‌ای در جهان ضد اسلام و ارزش‌های اسلامی تبلیغ می‌کنند.

بیش از 3 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه اسلام تبلیغ می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردخون ضمن توصیه به خود و مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: پس از ارتحال پیامبر اکرم (ص) از 120 هزار نفری که با آن حضرت بیعت کردند تنها سه نفر ماندند و بقیه از اطراف امام علی (ع) کنار رفتند و این بزرگترین ریزش تاریخ بود که افراد بی‌لیاقت به قدرت رسیدند.

وی افزود: جدایی از ولایت و خاندان پیامبر به جایی رسید که درب خانه امام علی (ع) را آتش زدند و دختر پیامبر (ص) را با تازیانه کتک زدند اما هیچ کس مخالفت نکرد و 25 سال امام علی (ع) خانه‌نشین شد و جنایاتی پیش آمد که تلخ‌ترین آن حادثه کربلا بود که همه بر اثر عدم بینش، بی‌بصیرتی، دنیاخواهی و قدرت‌طلبی مردم بود.

خطیب جمعه بردخون به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و گفت: 18 آذر 77 سالروز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی توسط سازمان ملل است، دشمنان هشت سال جنگ را علیه ملت ما تحمیل کردند تا به خیال خام خود ایران را از بین ببرند ولی هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را ساقط کند.

وی ادامه داد: همه دنیا ضد ما بودند و با استفاده از همه ابزار به جنگ ما آمدند و به صدام کمک کردند ولی به خواست و یاری خدا همه مأیوس و شکست خوردند اگر چه غرب دم از حقوق بشر می‌زند ولی دستشان به خون مسلمانان جهان آلوده است.

رکنی حسینی با اشاره به 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل (ره) گفت: زمانی شهرهای مرزی در خطر تهاجم قرار داشت ولی الان دشمن با جنگ نرم به مقابله با ما آمده است و مردم با دست خود ماهواره را به خانه می‌آورند و با توجیه آن را وسیله‌ای سودمند می‌دانند در صورتی که باید مواظب باشیم تا در چاه انحراف و گمراهی نیفتیم.

وی با گرامیداشت 20 آذر سالروز شهادت امام زین‌العابدین (ع) خاطرنشان کرد: در این روز آیت الله دستغیب سومین شهید محراب به دست منافقین کوردل به شهادت رسید که لکه ننگی بر دامن این گروهک تروریستی است.

انتهای پیام/66003/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول