اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد

راه‌اندازی نخستین کارگاه فنی انرژی‌های نوین در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر نخستین کارگاه فنی انرژی‌های نوین استان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اصفهان افتتاح و راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی نخستین کارگاه فنی انرژی‌های نوین در اصفهان

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های مهارتی در رشته‌های نوین از نیاز‌های بازار امروز محسوب می‌شود، اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای در صدد ارائه آموزش‌های مهارتی به افراد متناسب با نیاز بازار کار است.

وی اضافه کرد: توسعه آموزش‌های مهارتی در سطح جامعه راهکاری برای کاهش بیکاری موجود در سطح جامعه است و بهره‌برداری از مراکز آموزشی جدید در سطح استان‌ها یکی از مهم‌ترین راهکار‌های اجرایی برای توسعه آموزش‌های مهارتی به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر نخستین کارگاه فنی انرژی‌های نوین استان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اصفهان در رشته نصاب و تعمیرکار آبگرمکن خورشیدی افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی به معرفی کارگاه آموزشی نصاب و تعمیرکار آبگرمکن خورشیدی اشاره کرد و ادامه داد: کارگاه آموزشی نصاب و تعمیرکار آبگرمکن خورشیدی با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زارع تاکید کرد: البته این اعتبار 300 میلیون ریالی در بخش خرید تجهیزات شامل مجموعه آبگرمکن‌های خورشیدی صفحه تخت، لوله خلاء و هیدپایپ و تجهیزات کمک آموزشی در گروه شغلی بهینه‌سازی مصرف انرژی به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این کارگاه آموزشی صبح و عصر آماده ارائه آموزش در سرفصل‌های بررسی و نصب و راه‌اندازی سیستم‌های آبگرم خورشیدی و اجزای آن، کوپل کردن سیستم‌های آبگرم خورشیدی با سیستم‌های گرمایشی‌، نظارت، بازبینی، نگهداری و تعمیر سیستم‌های آبگرم خورشیدی به مهارت‌آموزان است.

انتهای پیام/63004/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول