اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان:

فنی و حرفه‌ای همدان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی برتر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری برتر شناخته شد.

فنی و حرفه‌ای همدان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی برتر شد

سیدمهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری هفته پژوهش و فناوری استان در سال‌جاری در بین 25 غرفه دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزیده و به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

وی ادامه داد: این اداره کل با برپایی غرفه در نمایشگاه پژوهش و فناوری به معرفی کتاب‌های منابع آموزشی و آزمونی منتشر شده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، طرح‌های تحقیقاتی و استانداردهای آموزش‌های مهارتی، رشته‌های علمی ـ کاربردی فنی و حرفه‌ای همدان و توزیع پوسترهای دومین همایش ملی اشتغال و مهارت‌آموزی پرداخت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان یادآور شد: علاوه بر برپایی غرفه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، برگزاری 2 دوره آموزشی پژوهشی «ایده و فرصت» و «اقدام‌پژوهی»، اجرای طرح درب‌های باز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در هفته پژوهش و برگزاری مسابقه بزرگ «سئوال من چیست، مسئله من کدام است؟» از برنامه‌‌های این اداره کل در هفته پژوهش است.

وی اظهار داشت: برگزاری نخستین نمایشگاه ترویج الگوی لباس ایرانی اسلامی با ارائه طرح‌های لباس ایرانی اسلامی به مناسبت نامگذاری چهارمین روز هفته پژوهش به روز «سبک زندگی اسلامی، عامل اصلی پیشرفت» از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته پژوهش و فناوری سال 91 بوده است.

باقری در پایان افزود: همچنین با ارسال لوح تقدیر از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان از مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تقدیر و تشکر شده است.

 

انتهای پیام/89002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول