اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

کارهای پژوهشی به عنوان محصول وارد بازار شوند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: باید کارهای پژوهشی بتواند به عنوان محصول وارد بازار شود و بر زندگی مردم تأثیر مثبت داشته باشد.

کارهای پژوهشی به عنوان محصول وارد بازار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین،‌ مرتضی موسی‌خانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های پژوهشی اظهار داشت:‌ امیدوارم دانشگاه ما با جهت‌گیری خوبی که در کارهای پژوهشی دارد بتواند فصل جدیدی را در بیستمین سال تاسیس‌اش آغاز کند و به سمت پژوهش‌های کاربردی و بازاریابی تحقیقات که امری بسیار مهم و حیاتی است، حرکت کند.

این مسئول افزود: ساختار دانشگاه باید به گونه‌ای تغییر کند که با همکاری دوستان پژوهشی و مسئولان دانشکده‌ها بتوانیم در بازاریابی تحقیقات فعال‌تر عمل کنیم و کارهای پژوهشی بتواند به عنوان محصول وارد بازار شود و بر زندگی مردم تأثیر مثبت داشته باشد.

موسی‌خانی با دعوت از استادان برای همکاری بیشتر با مدیران پژوهشی دانشگاه‌ها، عنوان کرد: فعالیت حوزه پژوهش و بخش‌های مرتبط با آن گستردگی زیادی دارد و استادان و مدیران می‌توانند با انسجام و یکدلی این فعالیت‌ها را به نتایج قابل قبولی برسانند.

وی با ستایش از عملکرد و دست‌آوردهای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، آن‌ها را نتیجه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی استادان و مدیران بخش‌های مختلف دانشگاه دانست و اذعان داشت: دست‌آوردهای این دانشگاه بسیار فراتر از انتظار بوده و از این منظور به خود می‌بالیم، اما این توانمندی‌ها باید به محصول و ثروت تبدیل و به توسعه بیشتر دانشگاه در بخش‌های مختلف منجر شود.

 

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول