اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار غیاثی‌راد:

رزمندگان دفاع مقدس در طرح‌های پژوهشی ورود کنند

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خواستار همکاری بیشتر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با دانشجویان و دانش‌آموختگان در زمینه انجام طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی شد.

رزمندگان دفاع مقدس در طرح‌های پژوهشی ورود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار داود غیاثی‌راد بعد از ظهر امروز در نشست پیشکسوتان دفاع مقدس در هیئت محبان العسگری(ع) حسینیه ابراهیم‌آبادی‌های اراک اظهار داشت: یکی از راه‌های معرفی ارزش‌ها و تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس انجام طرح‌های تحقیقاتی است که می‌طلبد دانشجویان و محققان به انجام طرح‌های پژوهش محور در این زمینه همت گمارند.

وی تصریح کرد: رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس فداکاری و ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های فراوانی داشتند که باید ابعاد مختلف این ایثارگری‌ها به نسل‌های جوان بازگو شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح  با بیان اینکه با انجام طرح‌های پژوهشی و کاربردی می‌توان تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس را برای نسل‌های آینده بازگو و ماندگار کرد بیان داشت: دنیا باید با همه ابعاد ایستادگی و مقاومت رزمندگان ایران اسلامی در دروان هشت سال دفاع مقدس آشنا شود، چرا که امروز می‌بینیم ایران اسلامی به الگو و سرمشق سایر کشورها تبدیل شده است.

غیاثی‌راد بر ضرورت چاپ و انتشار پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس در قالب کتاب تاکید کرد و گفت: پرداختن به تحقیق و پژوهش در زمینه ارزش‌های دفاع مقدس کار بسیار ارزشمندی است که باید از محققان و پژوهشگران این حوزه به صورت جدی حمایت کرد.

گفتنی است در این مراسم درجه دکترای افتخاری به سرلشگر شهید رحیم آنجفی  اعطاء شد.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول