اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 سال متوالی تحقق یافت

جذب 100 درصدی بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از جذب 100 درصدی بودجه پژوهشی این دانشگاه از سال 87 تاکنون خبر داد.

جذب 100 درصدی بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد جیرفت

مجید خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازها برای رسیدن به پیشرفت و توسعه در یک کشور و استقلال هر کشور بر پژوهش، تحقیق و تولید علم استوار است و این مهم یکی از شاخص‌های اصلی  پیشرفت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مراکز آموزش عالی در این زمینه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در نیل به این مهم کتابخانه‌ای مشتمل بر دو بخش مرکزی و تحصیلات تکمیلی، واحد مجهز به کتابخانه دیجیتال و نرم‌افزار شامل تمام مجلات داخلی کشور با 61 هزار جلد کتاب دارد.

خزایی تصریح کرد: وجود هفت سایت کامپیوتری، جذب 100 درصدی بودجه پژوهشی در چهار سال متوالی از سال 87 تاکنون، تجهیز سالن‌های کنفرانس به وسایل سمعی و بصری، تجهیز بیشتر کلاس‌های دانشگاه به ویدئو پروژکتور، وجود 80 عضو در باشگاه پژوهشگران جوان، چاپ 30 مقاله و چاپ سه کتاب توسط اعضای این باشگاه از جمله اقدامات این واحد در زمینه پژوهش است.

وی با اشاره به شاخص‌های پژوهشی برتر دانشگاه آزاد جیرفت در جشنواره‌های پژوهشی منطقه هفت خاطرنشان کرد: انتخاب مجله ادبیات تطبیقی به عنوان مجله برتر منطقه هفت طی سه سال گذشته، انتخاب مجله اکوفیزیولوژی گیاهی به عنوان مجله برتر، مرکز رشد واحد طی سه سال گذشته و انتخاب به عنوان سه مرکز برتر دانشگاه و واحد فناور نگین هزار کویر در مرکز رشد واحد جیرفت به عنوان واحد فناوری برتر منطقه هفت در سال گذشته از جمله این شاخص‌ها است.

انتهای پیام/80002/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول