اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

دستگاه‌ها در کارهای خود مبنای پژوهشی داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار همدان گفت: با توجه به اینکه امروز بودجه‌های پژوهش هدفمند شده است، بنابراین باید دستگاه‌های اجرایی در زمینه کارهای خود مبنای پژوهشی داشته باشند.

دستگاه‌ها در کارهای خود مبنای پژوهشی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری‌مؤید بعداز ظهر امروز در آئین اختتامیه هفته پژوهش با اشاره به اینکه ضرورت تحقیق و پژوهش برای همگان امری بدیهی است، اظهار داشت: همه مباحث باید پژوهش‌محور شود تا بتوان جایگاه پژوهش را مشخص و ارتقا داد.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در زمینه کارهای خود مبنای پژوهشی داشته باشند، ادامه داد: با توجه به اینکه امروز بودجه‌ امر پژوهش هدفمند شده است، دستگاه‌ها باید تلاش کنند با نیازسنجی، پژوهش‌ها را به سمت کاربردی شدن سوق دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی پژوهش‌های مدنظر خود را به کارگروه پژوهش و فناوری ابلاغ کنند تا با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه بررسی شود و در صورت تصویب، بودجه لازم به آن اختصاص یابد.

مطهری‌مؤید با بیان اینکه در سیاست‌های کلی نظام نیز امر پژوهش مورد توجه واقع شده است، تصریح کرد: دانشجویان دکترا نیز می‌توانند برای ارائه پایان‌نامه به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کنند و با نیازسنجی، پژوهش خود را انجام دهند که حمایت لازم نیز از آنها صورت می‌گیرد.

وی افزود: همه ما موظف به حمایت از پژوهش‌ها هستیم و باید در زمینه بسترسازی امر پژوهش گام برداریم.

این مسئول بیان داشت: در هفته پژوهش، پنج کمیته در ستاد هفته پژوهش فعالیت کردند که دانشگاه‌های بوعلی سینا، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد نیز در این کمیته‌ها حضور داشتند.

در پایان آئین اختتامیه هفته پژوهش از 70 پژوهشگر تقدیر شد که 53 پژوهشگر از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان و 17 پژوهشگر و نخبه نیز از این استان بودند.

 

همچنین از مرحوم آیت‌الله حسین عندلیب‌زاده به عنوان پژوهشگر عرصه نسب‌شناسی و محمدجعفر مظاهری به عنوان پژوهشگر عرصه دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/89003/ذ/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول