اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان انجام شد

برگزاری رزمایش نظم و امنیت در شرایط بحران در زندان دشتستان

خبرگزاری فارس: رزمایش نظم و امنیت در شرایط بحران و ناامنی در زندان دشتستان برگزار شد.

برگزاری رزمایش نظم و امنیت در شرایط بحران در زندان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مدیرکل زندان‌های استان بوشهر عصر امروز در رزمایش نظم و امنیت در شرایط بحران و ناامنی در زندان دشتستان اظهار داشت: برگزاری این رزمایش‌ها گام مهمی در افزایش سطح آمادگی نیروهای امنیتی است.

علی حیدری اجرای طرح امنیتی در زمان بحران در زندان دشتستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: اقتدار و آمادگی نیروهای امنیتی خوب و قابل قبول است.

وی گفت: یگان حفاظت زندان‌های استان با آموزش‌های متعدد در زمینه امنیت، آمادگی کامل در زمینه پیشگیری و مقابله با بحران را دارد.

این مسئول همچنین بهترین راه مقابله با بحران را آموزش‌های پی در پی عملیاتی و استفاده از تجارب دانست و اذعان داشت: با توجه به اینکه این رزمایش به ‌صورت گسترده برای نخستین بار در زندان دشتستان اجرا شده، نواقصی به چشم می‌خورد که باید با هم‌اندیشی مسئولان این نواقص رفع شود.

رئیس زندان دشتستان نیز اظهار داشت: این همایش با هدف آمادگی کامل نیروهای عملیاتی یگان حفاظت و سایر نیروهای انتظامی و کارکنان زندان و سازمان‌های حمایتی و پشتیبانی در شرایط بحران و ناامنی در زندان برگزار شده است.

محمدرضا اوستاد بیان داشت: تعامل و اجرای رزمایش مشترک نیروهای انتظامی و زندان نشان از اقتدار و ارتقاء نظم و امنیت مجموعه دارد.

وی همچنان استمرار چنین رزمایش را باعث افزایش تقویت یگان حفاظت خواند.

معاون اداری زندان دشتستان نیز بیان کرد: اجرای این طرح در هماهنگی بین نیروهای امنیتی شهرستان و سازمان‌های حمایتی و پشتیبانی با اداره زندان در زمان بحران لازم و مؤثر است.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول