اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رامسر خبر داد

اجرای رزمایش دفاع از «کوی و برزن» در رامسر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر با اعلام برگزاری رزمایش گردان‌های «الی بیت المقدس» در شهرستان رامسر از اجرای رزمایش دفاع از «کوی و برزن» در این شهر خبر داد.

اجرای رزمایش دفاع از «کوی و برزن» در رامسر

صادق حمیدی فرمانده سپاه ناحیه رامسر درباره اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان رامسر گفت: رزمایش گردان‌های «الی بیت المقدس» به مدت دو روز در پادگان شهید قلی‌زاده و اردوگاه هفتم تیر برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را در معرض نمایش قرار دادن توان نیروهای بسیجی در برابر هجمه‌هایی که از طرف کشورهای بیگانه و دشمنان داخلی و خارجی صورت می‌گیرد، عنوان کرد.

حمیدی اظهار داشت: بسیجیان شهرستان با برگزاری این رزمایش آمادگی دفاعی و اقتدارشان را به رخ دشمنان می‌کشند و ثابت می‌کنند در هر لحظه و هر مکانی و تحت هر شرایطی آمادگی دفاع از کشورمان را دارند.

وی گفت: برنامه‌های خوبی از قبیل جلسه با گردان، آموزش و ... را تدارک دیده‌ایم و نیروهای بسیجی با موفقیت آن‌ها را پشت ‌سر خواهند گذاشت و آن‌ها می‌توانند مانند زمان دفاع مقدس در مناطق جنگی با تمام قدرت ظاهر شوند.

فرمانده سپاه ناحیه رامسر با اشاره به اینکه امروزه کشورمان در هر شرایطی تحت فرمان رهبری است، افزود: هر زمانی که رهبری دستور دهند بسیجیان می‌توانند با آمادگی کامل و همه‌جانبه از شیعیان جهان و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی در پایان تصریح کرد: قسمت آموزشی رزمایش «الی بیت المقدس» در اردوگاه هفت‌تیر شهرستان رامسر اجرا ‌شد که در آن بسیجیان در قالب کلاس‌هایی به آموزش پرداختند.

انتهای‌پیام/86024/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول