اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر قرارگاه امام هادی (ع) شهرستان نور خبر داد

اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: دبیر قرارگاه امام هادی (ع) شهرستان نور از اجرای رزمایش 2 روزه دفاع از کوی و برزن در شهرستان نور خبر داد.

اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن در شهرستان نور

حسن بهروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نور اظهار داشت: نخستین رزمایش دفاع از کوی و برزن برابر ساختار جدید به استعداد یک گردان منها از حوزه امام علی (ع) به مدت دو روز از تاریخ 30 آذر در شهرستان نور اجرا می‌شود.

دبیر قرارگاه امام هادی (ع) سپاه ناحیه نور هدف از این رزمایش 2 روزه را بالا بردن توان رزمی و نیز انسجام نیروهای بسیجی بر اساس ساختار جدید به منظور آمادگی هر چه بیشتر بسیجیان در ماموریت‌های بسیج و مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی دشمن اعلام کرد.

وی افزود: این رزمایش با فراخوانی نیروهای بسیجی عمل کننده گردان بیت المقدس، برگزاری کلاس‌های نظامی، اجرای میدان تیر، راهپیمایی و رزم شبانه و در نهایت عملیات دفاع از کوی و برزن در اردوگاه شهدای نور و محوطه سپاه این شهرستان اجرا می‌شود.

دبیر قرارگاه امام هادی (ع) سپاه ناحیه نور تصریح کرد: این رزمایش به صورت استانی است و همزمان بطور غیر متمرکز در شهرستان‌های استان به صورت جداگانه با شبیه‌سازی در هر ناحیه اجرا می‌شود.

بهروزی افزود: در این رزمایش همه قسمت‌های ناحیه از جمله بهداری، آماد و پشتیبانی، نیروی انسانی، مهندسی، فرهنگی و روابط عمومی درگیر هستند و بنا به وظیفه ماموریت‌های خود را انجام خواهند داد.

وی ابراز داشت: در رزمایش دفاع از کوی و برزن عملیاتی همچون انفجارات در کمین شبانه در راهپیمایی شبانه، درگیری با دشمن فرضی و حفاظت از کوی و برزن انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/86023/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول