اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب شهر اصفهان:

گرفتگی فاضلاب در اصفهان نداشته‌ایم

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهر اصفهان گفت: آب‌گرفتگی زیر پل غدیر به سمت آبشار حاصل آب‌گرفتگی ناشی از بارندگی روز گذشته است و محتویات فاضلابی نبوده است.

گرفتگی فاضلاب در اصفهان نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز گذشته طی تماس تلفنی با دفتر خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه در حد فاصل پل غدیر به سمت خیابان آبشار رودخانه پر از زباله و آب‌گرفتگی ناشی از فاضلاب شده است گزارشی صورت گرفت، دفتر خبرگزاری فارس نیز پس از تماس‌های مکرر برای بررسی صحت و سقم این موضوع بالاخره توانست با مدیر آب و فاضلاب شهر اصفهان گفتگویی داشته باشد.

حسین اثنی‌عشری در این مورد اظهار کرد: این آب‌گرفتگی حاصل از بارندگی روز گذشته است و این در حالی است که روز های معمولی چنین وضعی گزارش نشده است.

وی افزود: وقتی 16 ساعت بارندگی رخ دهد، طبیعی است که این آب روان با توجه به شیب موجود در آن منطقه سراریز شود.

مدیر آب و فاضلاب اصفهان تصریح کرد: این آب گرفتگی و وجود برخی از نخاله‌ها و زباله‌ها ربطی به فاضلاب اصفهان ندارد و محتویات آن هم فاضلاب نبوده است.

اثنی‌عشری گفت: سیستم ما در حال نظارت است و نیز گزارش خاصی از سوی مردم نسبت به این آب روان که فاضلاب باشد، نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: حتی ما گزارشاتی تصویری از سوی مردم داریم که خود شخصاً برای آب‌گرفتگی معابر درب منازل خود در شب گذشته اقدام کرده‌اند و این در حالی است که رفع آب‌گرفتگی معابر بر عهده شهرداری است.

مدیر آب و فاضلاب اصفهان با بیان اینکه شبکه‌های فاضلاب اصفهان روش متداول است، اضافه کرد: اصفهان سالی 200 میلی‌متر باران دارد و در طراحی شبکه‌های فاضلاب، بارندگی باران طراحی نشده است که شیب لازم را برای عبور آب روان داشته باشد.

وی تاکید کرد: پس زدگی فاضلاب در طی این دو روز به مدیریت فاضلاب اصفهان گزارش نشده است.

انتهای پیام/2301/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول