اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آبفا کاشان مطرح کرد

قابلیت اتصال 84 درصد از منازل مسکونی به فاضلاب کاشان

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: 84 درصد از منازل مسکونی قابلیت اتصال به شبکه فاضلاب شهری کاشان را دارند.

قابلیت اتصال 84 درصد از منازل مسکونی به فاضلاب کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدرضا اسدی یکشنبه شب در جمع مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان کاشان با اشاره به روند توسعه شبکه فاضلاب شهری این شهرستان اظهار داشت: تاکنون 3 هزار و 130 مورد از انشعابات فاضلاب شهری کاشان نصب شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد 300 کیلومتر از پروژه فاضلاب شهری کاشان با مشارکت پیمانکار خارجی صورت می‌گیرد، یادآور شد: مناقصه پروژه بین‌المللی بوده و اجرای آن توسط پیمانکار خارجی با یک مدول یکصد هزار نفری طرف قرارداد ترکیه‌ای صورت می‌گیرد که بخشی از آن نیز برعهده جمهوری اسلامی است.

این مسئول، پروژه فاضلاب کاشان را شامل چندین بخش دانست و گفت: بخش اول این پروژه با طول 25 کیلومتر خطوط اصلی را شامل می‌شود.

اسدی خاطرنشان کرد: بخشی از پروژه که نارضایتی مردمی را به همراه داشته از قرارداد بین‌المللی است که مشکلات آن برطرف و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: امروز بحث اجرا شدن یا نشدن پروژه فاضلاب شهری کاشان نیست، بلکه مسئله آبروی کشور و شهرستان کاشان در اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده مطرح است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کاشان تصریح کرد: کشورهای خارجی در حال پیگیری و رصد کردن چگونگی توانایی و استعداد ما در اجرای به موقع طبق برنامه زمان‌بندی تعریف شده هستند.

اسدی با اشاره به اینکه پروژه فاضلاب شهری کاشان، قم و مشهد با استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی همزمان در حال اجرا است، بیان داشت: شهرستان کاشان 47 درصد، مشهد 33 درصد و قم 27 درصد از اعتبارات بانک توسعه اسلامی را جذب کرده‌اند.

به گفته وی، اجرای به موقع این پروژه بزرگ و حیاتی شهرستان کاشان ضمن اینکه موفقیتی بزرگ برای کشور و شهرستان کاشان در صنعت آبفا محسوب می‌شود در حقیقت مایه آبرو و افتخار کشور و منطقه نیز قلمداد می‌شود.

این مسئول همچنین پروژه فاضلاب شهری کاشان را پروژه‌ای شناسنامه‌دار خواند و عنوان کرد: این پروژه دارای شناسنامه زمان و کیفیت است و باید ثابت کنیم توانایی اجرای موفقیت‌آمیز آن را داریم.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کاشان ادامه داد: هر چند که بخش عمده‌ای از کار مقابل چشم مردم است، اما خیلی از شهروندان کاشان اطلاع دقیقی از پروژه فاضلاب کاشان ندارند.

اسدی با مهم خواندن پروژه فاضلاب شهری کاشان تأکید کرد: برای اجرای 300 کیلومتر پروژه فاضلاب نیاز به صبوری مردم و نیز حمایت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضروری به نظر می‌رسد.

وی با تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق آبفای کاشان و همچنین حمایت‌های امام جمعه این شهرستان و سایر مسئولان دستگاه‌ها و نهادها متذکر شد: انتظار می‌رود حمایت‌های صورت گرفته تا اجرای کامل و بهره‌برداری از پروژه فاضلاب شهری کاشان همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/2406/ذ/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول