اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

آماده واگذاری طرح‌های فاضلاب به بخش خصوصی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: آماده‌ایم طرح‌های فاضلاب را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

آماده واگذاری طرح‌های فاضلاب به بخش خصوصی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدتقی حسین‌زاده صبح امروز در نشستی که به منظور بررسی و امکان‌سنجی اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب مازندران با مدیران و کارشناسان قرارگاه خاتم‌الانبیا برگزار شد، اظهار کرد: خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب باید به بخش خصوصی واگذار شود و همچنین منابع مالی این صنعت را باید با کمک بخش خصوصی تامین کرد.

وی با اشاره به اینکه تأمین منابع مالی شرکت‌های آب و فاضلاب از اعتبارات دولتی پاسخگو نیست افزود: ما باید به دنبال تامین منابع مالی باشیم و مهم‌ترین آن سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که قدم‌های خوبی برداشته شده است.

این مسئول با اشاره به نیازهای آبی و وضعیت زیست محیطی استان گفت: طرح جامع آبرسانی به غرب مازندران، اجرای پروژه‌های فاضلاب شهرهای رامسر، نور، رویان، فریدونکنار، قائمشهر و بهشهر به همراه سایر شهرهای استان بر طرح مطالعاتی آنها انجام شده به همراه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب آمادگی دارد تا به بخش خصوصی واگذار شود.

حسین‌زاده با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف و منابع آب را باید با فرهنگ‌سازی مردم اصلاح کنیم، تصریح کرد: نمی‌توان برای تکمیل شدن این پروژه‌ها از قبیل فاضلاب منتظر ردیف‌های بودجه دولتی بود و باید در این باره با بانک‌ها وارد مذاکره شد چرا که قطعا بخش خصوصی با توان مدیریتی که دارد بهترین سرمایه‌گذار در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با تاکید بر اینکه باید فکری اصولی برای جلوگیری از هدررفت آب در مازندران اندیشه شود، افزود: یکی از بهترین راه‌ها، مدیریت صحیح بر منابع موجود و استفاده از روش‌های نوین آبرسانی است.

نماینده قرارگاه خاتم‌الانبیا نیز در این نشست به توانمندی‌های این قرارگاه در ساخت سدها، تونل‌ها، ابنیه و تصفیه‌خانه در سطح کشور و خاورمیانه اشاره کرد و گفت: این قرارگاه با داشتن نیروهای متخصص و امکانات فنی مناسب آمادگی خود را برای اجرای پروژه‌های مهم در استان مازندران اعلام می‌کند.

انتهای پیام/86009/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول