اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و دانشجویان

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد گچساران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان اداره‌ها و نهادهای گچساران، پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان تجلیل شدند.

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد گچساران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی گچساران امروز و با حضور رئیس این واحد دانشگاهی و جمعی از مسئولان و رؤسای اداره‌ها و نهادهای گچساران و جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این آیین، تحقیق و پژوهش را عامل پیشرفت هر ملتی دانست و اظهار داشت: پژوهش سبب پویایی و حرکت ملت‌ها شده و از متوقف شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

آرمین محمودی هزاره سوم را هزاره امواج نامید و خاطرنشان کرد: نخبگان و پژوهشگران می‌توانند پیچیده‌ترین مسائل علمی را در عصر تکنولوژی رمز‌گشایی کنند.

وی ترویج فرهنگ پژوهش را اساس پیشرفت و گامی مؤثر برای توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی عنوان کرد.

محمودی تصمیمات مبتنی بر دانش و پژوهش را اساس حرکت به سمت سازندگی نامید و ادامه داد: هر جا پژوهش متوقف شد یعنی حیات و آموزش نیز متوقف شده است.

وی در توضیح این گفتار خود و با بیان این‌که توسعه بدون انجام پژوهش‌های گسترده مبتنی بر اصول علمی دست یافتنی نیست، افزود: پژوهش میوه آموزش بوده و آن را بارور می‌سازد.

پژوهش قلب تپنده آموزش است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بلوغ آموزش در دانشگاه‌ها را با استمرار پژوهش ممکن دانست و تصریح کرد: کشورهای جهان که کار پژوهشی انجام می‌دهند به دو دسته کشورهای تندرو یا کندرو در امر پژوهش تقسیم‌ شده‌اند و در بین این دو دسته میانه‌ای وجود ندارد.

محمودی ادامه داد: کشورهای تندرو در امر پژوهش کشورهایی هستند که فعال، پویا، واگرا، اهل ایده‌های نو و فعالیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی هستند.

وی کهنگی در علم، دانش و پژوهش را محکوم به زوال دانست و یادآور شد: برای ورود به دنیای جدید، برنامه مدون و کارنامه پژوهشی قابل قبول مورد نیاز است.

محمودی تصریح کرد: امروزه کشورهایی که به دنبال توسعه یافتگی هستند باید به امر پژوهش روی آورده و در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند.

وی پژوهش را قلب تپنده آموزش خواند و گفت: پژوهش آرامش‌گر بشر است، چراکه وقتی انسان با پژوهش پاسخ خود را می‌یابد به آرامش می‌رسد.

گفتنی است،‌ رضا حاجیان در رشته علوم پایه، راهبری سی‌سختی در رشته فنی مهندسی، علی‌رضا قربانی در رشته پرستاری و علی‌رضا انوری در رشته علوم انسانی به عنوان پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی تجلیل شدند.

انتهای‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول