اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان:

تحقیق و پژوهش مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه است

خبرگزاری فارس: کارشناس دفتر تحقیقات کاربری فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تحقیق و پژوهش از اساسی‌ترین محور‌های رشد و رکن اصلی پیشرفت در هر جامعه‌ای است.

تحقیق و پژوهش مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه است

حسین فهمیده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: عصر امروز زندگی معروف به عصر «انفجار اطلاعات» است و این مهم با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی، علمی و کارشناسی در این عرصه محقق می‌شود.

وی افزود: جامعه‌ای که با حقیقت‌پژوهی بیگانه باشد نه تنها در عرصه نظر به جایی نخواهد رسید بلکه در زندگی عملی و در زمینه‌های مختلف پیشرفت نیز به سقوط و قعر کشیده می‌شود.

کارشناس دفتر تحقیقات کاربری فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دفاتر تحقیقات کاربری در نیروی انتظامی با هدف والای دگرگونی جامعه تأسیس شد و عمده وظیفه آن رفع مسائل و معضلات اجتماعی است که در راستای فعالیت این نیرو با روش‌های علمی برعهده این دفاتر قرار گرفت.

فهمیده تصریح کرد: دفتر تحقیقات کاربری فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان که از سال 1387 تأسیس شده در طول مدت فعالیت‌های خود اقدامات علمی بسیار با ارزشی را در استان انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان که وظیفه اصلی آن تحقیقات در زمینه شهرهای مرزی و امنیت است کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

این کارشناس اضافه کرد: برگزاری همایش ملی شهرهای مرزی و امنیت که در فروردین ماه سال‌جاری برگزار شد از جمله فعالیت‌های درخور توجه این دفتر است.

فهمیده گفت: دفتر تحقیقات کاربری فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با جمع‌آوری نخبگان و محققان اقدامات ارزشمندی در ارتباط با فعالیت‌های پایداری استان در زمینه تحقیقاتی و پژوهشی انجام داده است.

وی بیان کرد: نمایشگاه مدیریت دانش و پلیس دانش بنیان که در هفته پژوهش امسال در تهران برگزار شد فرصت بسیار خوبی بود تا دستاوردهای چهار ساله فعالیت دفاتر تحقیقاتی نیروی انتظامی کشور به نمایش گذاشته شود.

این کارشناس نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در برگزاری این نمایشگاه، استقبال بی‌نظیری از غرفه سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت افزود: حجم بالای بازدیدکنندگان غرفه سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه بیانگر موفقیت‌آمیز بودن اقدامات نیروی انتظامی این استان است.

فهمیده گفت: از جمله مزایای دیگر نمایشگاه مدیریت دانش و پلیس دانش بنیان، تعامل دفاتر تحقیقاتی از چگونگی عملکرد یکدیگر بود که تأثیر بسزایی در روند مسائل تحقیقاتی داشت.

انتهای پیام/75001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول