اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه صنعتی اصفهان:

انجمن کشت بدون خاک دانشگاه صنعتی برگزیده کشوری شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: انجمن کشت بدون خاک دانشگاه صنعتی برگزیده کشوری شد.

انجمن کشت بدون خاک دانشگاه صنعتی برگزیده کشوری شد

منوچهر حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آزمایشگاه مرکز پژوهشی انجمن کشت بدون خاک دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست شناخته شد که توسط معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تجلیل شد.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه، غرفه دانشگاه صنعتی اصفهان در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی و پارک‌های علم و فناوری کاندیدای غرفه برتر کشور بود که تا کنون نتایج آن اعلام نشده است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه در حاشیه نمایشگاه تهران، نمایشگاه تجهیزات پژوهشی برتر کشور برگزار شد، ادامه داد: در این نمایشگاه مرتضی شمعانیان و امیرحسین خوش گفتارمنش از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، به عنوان پژوهشگران برتر کشور، معرفی و توسط معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم و وزیر دفاع از آنها تجلیل شد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: از پژوهشکده زیردریایی دانشگاه صنعتی اصفهان در نمایشگاه تهران، به عنوان پژوهشکده برتر کشور تجلیل و قطب سنسور و شیمی سبز دانشگاه صنعتی شریف به عنوان قطب علمی برتر کشور معرفی شد.

وی اضافه کرد: از دستاورد علمی بویه، هوا، آب، دریا نگار به عنوان یکی از 14 دستاورد برجسته علمی در پژوهش فناوری برتر کشور رونمایی شد که این دستاورد علمی مربوط به شبکه ملی پایش و پیش‌بینی کشور است که در پژوهشکده علوم فناوری زیر دریایی دانشگاه اصفهان ساخته شده بود.

به گزارش فارس، در نمایشگاهی که 28 آذر در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، انجمن کشت بدون خاک دانشگاه صنعتی اصفهان از بین 280 انجمن علمی به عنوان انجمن علمی برگزیده کشور شناحته شدو

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول