اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری همایش پژوهش و تولید علم در بویین‌ زهرا

خبرگزاری فارس: همایش پژوهش و تولید علم ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌ زهرا برگزار شد.

برگزاری همایش پژوهش و تولید علم در بویین‌ زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا استان قزوین، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش به همت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بویین زهرا در سینما دانشجو این واحد دانشگاهی برگزار شد.

محمود باغبان رئیس دانشگاه آزاد بویین زهرا در این مراسم با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم و تبریک هفته پژوهش اظهار داشت: پژوهشگران به معنای واقعی کلمه استمراردهنده تفکر اولیاء الهی بوده که مانند یک معلم به جامعه آگاهی و روشنی بخشیده و سبب پویایی و رشد علمی می‌شوند.

وی افزود: پژوهش به معنای آن است که یک روند هوشمندانه برای مراحل مختلف جست و به عبارت دیگر بازگویی و بازنگری رخدادها، انگاشته‌های درونی و نیز امری هدفمند برای استفاده از پدیده‌های موجود در راستای دست‌یابی به فناوری‌های نوین است.

باغبان با تبیین شاخصه‌ها و اهداف پژوهشگران موفق در جامعه عنوان کرد: پژوهشگر خلاق و کارآمد کسی است که با تلاش هوشمندانه خود می‌تواند با توجه به نیازها به پژوهش و تحقیق در غالب فرد، سازمان و ارگان پرداخته و سبب خودکفایی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: خروجی و نهایت تلاش محققان در جامعه نیز  تولید علم و محصول مورد نیاز است که بسیار مهم و مورد توجه است.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد واحد بویین‌زهرا متذکر شد: مسیر تولید علم امروز در کشور باز بوده و همه وظیفه دارند تا با تلاش در جهت تولید علم زمینه را برای اقتدار و سرفرازی جمهوری اسلامی فراهم کنند.

گفتنی است در انتهای این مراسم از پژوهشگران و ارائه‌دهندگان تعدادی از طرح‌های پژوهشی دانشگاه آزاد واحد بویین زهرا تقدیر شد.

انتهای پیام/77005/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول