اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بافت:

غفلت از جوانان موجب به دام انداختن آنها می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: دشمن از غفلت ما استفاده می‌کند و با حیله سعی در به دام انداختن جوانان دارد.

غفلت از جوانان موجب به دام انداختن آنها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علی محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: با مشاوره‌ای که در پرونده‌های قضایی صورت می‌گیرد از حجم پرونده‌های ارسالی به دستگاه قضایی کم می‌شود و این جای امیدواری است.

وی افزود: مصوبات این جلسات باید عملیاتی شود چرا که هر چه ما غفلت کنیم، دشمن استفاده می‌کند و با حیله سعی در به دام انداختن جوانان ما دارد.

فرمانده انتظامی بافت تصریح کرد: کم‌کم مواد مخدر به کناره‌ها کشیده می‌شود و قرص‌های توهم‌زا و جدید وارد بازار می‌شود که خیلی راحت‌تر از مواد مخدر مصرف می‌شوند.

وی با بیان نقش غیرقابل انکار تلفن همراه در زندگی بیان داشت: تلفن همراه هم موجب شده است که قشر نوجوان ما دچار آسیب شود و ارتباط‌های تلفنی نامعقول داشته باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: ما باید آسیب‌شناسی کنیم و امر به معروف و نهی از منکر را در اعمالمان قرار دهیم به امید روزی که ناهنجاری‌ها کم شود.

فرمانده انتظامی بافت گفت: افرادی دیده شدند که به خانه‌ها می‌روند و با تخلیه اطلاعاتی و شناسایی افراد خانه و پی بردن به تنهایی افراد و کم بودن تعداد آنها به خانه آنها رفته و از آنها اخاذی کرده و یا وسایل آنها را به سرقت می‌برند.

وی توصیه کرد به سئوالات تلفنی افرادی که نمی‌شناسید، پاسخ ندهید و حتی‌المقدور اجازه تخلیه اطلاعاتی را به کسی ندهید.

انتهای پیام/80024/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول