اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

دشمن می‌خواهد جوانان را دین‌گریز کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار گفت: دشمن در پی دین‌گریز کردن جوانان و ایجاد بدعت در دین است.

دشمن می‌خواهد جوانان را دین‌گریز کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار اظهار داشت: عزاداران مخلص تابع ولایت هستند و همواره در راه اشاعه دین در جامعه گام برمی‌دارند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در عزاداری‌های امسال حرمت‌ها حفظ و از بدعت‌ها و خرافات جلوگیری شد، افزود: در مجموع مردم ولایتمدار بهار عزاداری باشکوهی را برگزار کردند.

فرماندار شهرستان بهار ابراز داشت: دشمن درصدد بود که در بحث عزاداری ورود یابد و جوانان ما را دین‌گریز کنند که با هوشیاری ملت ولایتمدار، توطئه‌های آنان خنثی شد.

امام جمعه بهار نیز گفت: اصل فلسفه قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر و نماز بود و توانست با این قیام تا ابد دین مبین اسلام را زنده و جاوید نگه دارد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا ابراز داشت: امروز ما باید ادامه‌دهنده راه آن امام باشیم و از ارزش‌های اسلامی پاسداری کنیم و اجازه ندهیم، خرافات وارد دین شود چرا که دشمن با این مهم به‌دنبال دین‌گریزی جوانان است که باید هوشیارانه توطئه‌های آنان را خنثی کنیم .

وی اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی بالاترین شورایی است که در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی تصمیم‌گیری می‌کند و در سطح جامعه تأثیرگذار است که باید مسائل و مشکلات اجتماعی در این شورا بیان و با راهکاری مناسب در جامعه جاری شود.

امام جمعه بهار در پایان تصریح کرد: مراسم عزاداری در شهرستان بسیار مطلوب بود و مراسم روز تاسوعا که با تجمع بزرگ عزاداران برگزار شد در سطح استان بی‌نظیر بود و این برنامه باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول