اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تقویت سرمایه ملی

مجمع بزرگ جوانان در خاکعلی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مجمع بزرگ جوانان در شهر خاکعلی با هدف تقویت سرمایه ملی و دینی یعنی همان جوانان این شهر تشکیل شد.

مجمع بزرگ جوانان در خاکعلی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام علی‌ اکبری، امام جمعه خاکعلی در نخستین جلسه مجمع بزرگ جوانان شهر خاکعلی اظهار داشت: جوانان بهترین و بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و با توجه به اینکه دشمنان با جنگ نرم جوانان را هدف قرار داده‌اند، مطلوب است که برنامه‌های خوبی در راستای تقویت دینی و اعتقادی جوانان برگزار شود.

وی افزود: امروز دشمنان در صدد هستند تا باورهای دینی و ارزشی جوانان که برگرفته از دین اسلام، قرآن کریم و اهل بیت (ع) را تخریب کنند.

امام جمعه شهر خاکعلی خاطرنشان کرد: تشکیل مجمع بزرگ جوانان در شهر خاکعلی می‌تواند با اجرای برنامه‌های مدون فرهنگی و دینی در راستای خنثی کردن اهداف و مقاصد شوم و خباثت‌آلود دشمنان انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری بردارد.

اکبری بیان داشت: مجمع بزرگ جوانان شهر خاکعلی دارای یک شورای مرکزی است که از هفت نفر عضو و یک دبیر تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: مجمع بزرگ جوانان شهر خاکعلی در مسائل مختلف به ویژه موضوعات دینی، ورزشی، فرهنگی،‌ خانواده و بانوان به ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی خواهد پرداخت.

امام جمعه شهر خاکعلی یادآور شد: مسئولان باید به جوانان توجه ویژه داشته باشند و آنان را به سمت برنامه‌های دینی، قرآنی، اجتماعی، سیاسی، هنری،‌ علمی و اقتصادی مشارکت بیشتری دهند چراکه جوانان، آینده‌سازان کشور هستند و با وجود آنان است که کشور می‌تواند رو به پیشرفت و توسعه حرکت کند.

اکبری خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف باید در حد توان خود موانع و مشکلات پیش روی جوانان را در تمام زمینه‌ها از میان برداشته تا بتوانند با آرامش و آسودگی خاطر به فعالیت‌های خود در عرصه‌های گوناگون بپردازند.

انتهای پیام/77006/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول