اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اقدام رسایی برای هاشمی تریبون ایجاد کرد/ موسوی و کروبی خطوط قرمز نظام را زیر پا گذاشتند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت رسایی نماینده تهران در صحن علنی مجلس برای هاشمی تریبونی مهیا کرده است.

اقدام رسایی برای هاشمی تریبون ایجاد کرد/ موسوی و کروبی خطوط قرمز نظام را زیر پا گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور در نشست صبح امروز خود با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بیانات رسایی از تریبون مجلس سبب شد تا خانواده هاشمی نامه‌ای را برای رئیس مجلس بنویسند و درخواست فرصت دفاع از خود را داشته باشند.

وی افزود: قرار است هیئت رئیسه مجلس آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند تا در صورت صلاحدید فرصتی برای پاسخگویی به اظهارنظرهای تند رسایی به وجود آید تا آنها از اعتبار و آبرو و حیثیت خود دفاع کنند.

حقیقت‌پور بیان داشت: این گونه تعرض‌ها سبب می‌شود فضای گفت‌وگو و رد و بدل شدن مسائل مختلف در مجلس به خارج از پارلمان راه یافته و زمینه تنش را بالا ببرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما معتقدیم مجلس باید به کار حرفه‌ای خود بپردازد چرا که حفظ آبروی یک فرد ضرورتی انکار‌ ناپذیر است و این حرکت سبب شد تا برای خاندان هاشمی تریبونی به وجود آید تا از خود دفاع کنند.

حقیقت‌پور افزود: مجلس جای حرف حق زدن است اما تعداد محدودی از نمایندگان مجلس به ویژه برخی پایتخت‌نشین‌ها خود را وکیل‌تر از نمایندگان دیگر می‌دانند و با رفتارهای قیم‌مآبانه گاه حیثیت مجلس را زیر سئوال می‌برند.

مشایی یکی از گزینه‌های دولت است اما دولت گزینه‌های دیگر نیز دارد

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاندیداتوری مشایی در انتخابات ریاست‌ جمهوری آینده محتمل به نظر می‌رسد، تصریح کرد: قطعاً یکی از گزینه‌های جناح دولت، مشایی است اما نباید غافل شویم که دولت بر روی گزینه‌های دیگر نیز تمرکز کرده است.

وی بیان داشت: اگر مشایی از شرایط نظارتی و فیلترهای بررسی صلاحیت عبور نکند دولت گزینه‌های دیگر را مطرح می‌کند اما به مشایی توصیه می‌کنیم به مصلحت خود او نیست که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حضور پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه از نامه رئیس جمهور به حضرت آقا در خصوص اعلام اسامی مفسدان اقتصادی بی‌اطلاع هستم، افزود: بنده به احمدی‌نژاد می‌گویم اگر احساس می‌کنید پرونده‌ای در خصوص مفسدان اقتصادی در دست دارید باید آنها را رو کنید و کاری خلاف این، خیانت به کشور است.

وی بیان داشت: اگر رئیس جمهور مفسدان اقتصادی را در هفتمین سال اخیر معرفی نکرده و منتظر بهترین فرصت بوده در حال حاضر این فرصت فراهم آمده است.

جریان اصولگرا با گفتمان اقتصادی برنده انتخابات بهار آینده است

حقیقت‌پور در خصوص نامه علی مطهری به دبیر شورای نگهبان نیز اظهار داشت: در مورد محتوای این نامه اطلاع دارم و قطعاً آیت‌الله جنتی پاسخ لازم را در این زمینه خواهد داد.

وی افزود: این خطای آشکار است که موسوی و کروبی در انتخابات 92 ورود پیدا کنند چرا که آنها خطوط قرمز نظام را زیر پا گذاشتند.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جامعه نیز امثال موسوی و کروبی را قبول نمی‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص پیش‌بینی برنده انتخابات سال آینده در ایران گفت: در انتخابات خرداد سال آینده جریان اصولگرایی که با گفتمان اقتصادی و مدل حل مشکلات اقتصادی مردم به میدان می‌آید برنده انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول