اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حداد عادل در جمع نمازگزاران قائمشهر:

انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری کشور را از فتنه مصون می‌دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات ریاست جمهوری گفت:ملت با بصیرت و با اراده فرد اصلح را انتخاب و سعی کنند تا کشور از آفاتی که در سال‌های اخیر فتنه نامیدیم مصون بماند.

انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری کشور را از فتنه مصون می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، غلامعلی حداد عادل امروز در جمع نمازگزاران قائمشهر از مازندران به عنوان دژ محکم دفاعی اهل بیت در طول تاریخ 1400 ساله اسلام و پشتوانه بزرگ انقلاب یاد کرد.

وی حماسه عاشورای حسینی را عامل الهام‌بخش انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این انقلاب در آغاز پیروزی الگویی برای تقلید در دنیا نداشت اما امام راحل خود این الگو را برای ما ترسیم کرد.

حداد عادل با اشاره به الگو شدن انقلاب اسلامی ایران در بین مسلمانان جهان تصریح کرد: مسلمانان دنیا با تاسی از انقلاب ما خواهان برقراری حکومت دینی و اسلامی هستند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم، علت ماندگاری و قدرتمندی انقلاب اسلامی ایران را حمایت و حضور همیشه در صحنه مردم و پشتیبانی آنان از نظام دین مدار و پرچمداری انقلاب توسط امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های دانشمندان و جوانان کشور در عرصه‌های مختلف علم و فناوری تاکید کرد: ایران چشم و چراغ اسلام است و این اقتدار کشور، موج خشم و عصبانیت را در دشمن برانگیخت که در شکل جدید با تحریم اقتصادی علیه ایران اوج خشم خود را نمایانده است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با تحریم ملت ما را از انقلاب جدا و خسته کند در صورتی‌که ما با استفاده از این تحریم از نیازهای خود به دیگران کاسته و دست نیازمان را به سوی کسی دراز نخواهیم کرد.

حداد عادل با تاکید بر محکم کردن پایه‌های نظام در دوران تحریم یادآور شد: اگر اصحاب امام حسین (ع) به خاطر کمبودها از امام دست کشیدند ما هم از انقلاب دست خواهیم کشید.

وی افزود: باید حقانیت انقلاب را از دشمن انقلاب بشناسیم، آمریکا مخالف و دشمن اصلی نظام، از روز نخست پیروزی انقلاب توطئه‌هایش را آغاز کرد چرا که منطقش پشتیبانی بی‌چون و چرا از رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: صهیونیزم با وجود در دست داشتن بمب اتمی و قتل عام مردم و جنگ و خونریزی از حمایت آمریکا برخوردار است و آمریکا امنیت رژیم صهیونیستی را امنیت خود می‌داند.

حداد عادل در بخش پایانی سخنانش با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: موقعیت حساسی را پیش رو داریم، ملت با بصیرت و با اراده فرد اصلح را انتخاب و سعی کنند تا کشور از آفاتی که در سال‌های اخیر فتنه نامیدیم مصون بماند.

انتهای پیام/86008/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول