اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اطلاعات گلستان خبر داد

فعالیت 4 طیف برای انتخابات ریاست جمهوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات گلستان گفت: چهار طیف برای انتخابات ریاست جمهوری مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 4 طیف برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابراهیمی پیش‌ازظهر امروز در همایش بسیجیان سپاه نینوا استان گلستان، اظهار داشت: عده‌ای اصول‌گرا و در جبهه دیگری با عنوان جبهه خط امام و رهبری و طیفی دیگری در لباس فتنه 88 و گروهی دیگر در مسیر انحرافی قرار دارند که هر گروه نمایندگان خاص خود را دارد.

این انقلاب بر تارک حکومت‌ها در حوزه حرکت‌های انقلابی می‌درخشد

وی تصریح کرد: کاری که امام در تشکیل حکومتی اسلامی شروع کرد باعث شد تا آزادیخواهان جهان با الهام از جمهوری اسلامی بتوانند به حیاتشان ادامه دهند و این انقلاب الهام‌بخش ماست که بر تارک حکومت‌ها در حوزه حرکت‌های انقلابی می‌درخشد.

مدیرکل اطلاعات گلستان در ادامه با اشاره به مواضع حضرت امام (ره) در حوزه دانشگاه خاطرنشان کرد: آن قدر مبانی دینی امام (ره) قوی است که هیچ نیازی به مکاتب دیگر نیست و نباید دانشگاهیان ما دنبال مبانی فکری غربی بروند چراکه خود غرب با این اندیشه‌ها امروز در گرداب فرو رفته و راه چاره‌اش را در مکاتب اسلامی جستجو می‌کند.

ابراهیمی تأکید کرد: تا شرک و کفر است مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هم هستیم و در مسیر ولایت از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزیم.

مدیرکل اداره اطلاعات استان گلستان با اشاره به واقعه عاشورای سال 61 هجری قمری و اسارت اهل بیت پیغمبر (ص)، افزود: در جامعه‌ای که 40 سال اسلام اموی حاکم بود امام زین‌العابدین (ع) توانست با روشنگری و بصیرت‌دهی به آحاد جامعه لایه‌های پنهان این جنایت را بشکافد و یزیدیان را رسوای عام و خاص کند.

جریان پیچیده‌تری از فتنه 88 در مسیر انقلاب قرار دارد

ابراهیمی همچنین در رابطه با انتخابات گفت: همه بلندگوهای دنیا راه افتاده‌اند تا این انقلاب را از پا بیندازند و جریان پیچیده‌تری از فتنه 88 در مقابل ما قرار دارد و اگر باز از مسیر ولایت و هادی جامعه جدا بشویم دچار خسران خواهیم شد.

وی اذعان داشت: در رابطه با انتخابات چهار طیف مشغول فعالیت هستند عده‌ای اصول‌گرا و در جبهه دیگری با عنوان جبهه خط امام و رهبری و طیفی دیگری در لباس فتنه 88 و گروهی دیگر در مسیر انحرافی قرار دارند که هر گروه نمایندگان خاص خود را دارد.

مدیرکل اداره اطلاعات استان گلستان بیان کرد: اگر در سایه‌سار ولایت باشیم و در حوزه‌های امنیتی با هم به اشتراک فکری برسیم انشاالله منتظری واقعی برای امام زمان (عج) خواهیم بود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول