اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

ابهت انقلاب اسلامی فتنه‌گران را به تسلیم واداشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: ابهت انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن تمام فتنه‌گران داخلی و خارجی را به تسلیم و خواری واداشته است.

ابهت انقلاب اسلامی فتنه‌گران را به تسلیم واداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار با گرامیداشت فرارسیدن یوم‌الله 9 دی به عنوان روز بصیرت اظهار داشت: مردم ما در 9 دی سال 88 چنان درس عبرتی را به دشمنان دادند تا برای همیشه به این حقیقت واقف باشند که مردم ایران هرگز در تله استکبار جهانی و خباثت آنها گرفتار نمی‌آیند.

وی با بیان اینکه در 9 دی مردم بعد از گذشت سه دهه بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند، گفت: اگر به تاریخ معاصر و تحولات انقلاب اسلامی نگاه کنیم هر 10 سال یکبار در این کشور فتنه‌ها و تلاش‌هایی برای آشوب‌طلبی داخلی رخ می‌دهد که در همه این تحولات مردم ایران با آگاهی و هوشیاری و ولایت‌مداری حقیقی همه آنها را خنثی کرده و به دشمن اجازه کوچکترین تحرک و تعدی را ندادند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: دستگاه جاسوسی استکبار جهانی در 9 دی نقشه‌های خامی را برای ایجاد بلوا و شورش کشیده بودند که این ملت بعد از اطلاع یافتن از این ترفند و پشت صحنه حرکت‌های خبیث 9 دی ماه به میدان آمدند و به همه این فتنه‌گری‌ها پایان داده و بساط فتنه‌گری‌ را برچیدند.

قیاسی با بیان اینکه امروز حفظ وحدت داخلی ضرورتی انکار‌ناپذیر است، یادآور شد: در راس خلق این وفاق و همدلی مسئولان ارشد نظام باید پای کار بیایند و اجازه ندهند برخی از اختلاف سلیقه‌ها زمینه نارضایتی‌ها را فراهم آورد.

وی بیان داشت: ما از بی‌ثمر بودن تحریم‌ها و تحرکات دشمن آگاه هستیم اما در این بین آنچه مایه نگرانی است برخی کارشکنی‌ها و اختلافات داخلی است که می‌تواند خطرساز باشد که در این باب بهتر آن است که با درایت و دور‌اندیشی عمل شود.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار همچنین فرارسیدن سالروز صدور فرمان امام مبنی بر تشکیل نهضت سواد‌آموزی را یادآور شد و اذعان داشت: این مجموعه در سه دهه گذشته فعالیتی ارزشمند در ریشه‌کنی بی‌سوادی و بالا رفتن میانگین سطح سواد در کشور داشته که به نظر می‌رسد تداوم این نهضت در سال‌های آینده سبب شود تا بساط بی‌سوادی برچیده شود.

انتهای پیام/62004/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول